Agencja Reklamowa Avanti, działająca od 2001 roku, specjalizuje się w organizacjipromocji, konkursów oraz loterii, a także w produkcji materiałów reklamowych. Swoje usługi oferuje w zakresie projektów wizualnych, obejmując działania w 2D i 3D, co pozwala na efektywne i atrakcyjne przedstawienie treści marketingowych. W ramach organizacji konkursów Avanti obsługuje wszystkie etapy, poczynając od koncepcji, przez opracowanie regulaminów, aż po wybór laureatów i dostarczenie nagród. W obszarze loterii, agencja zapewnia kompleksową obsługę, w tym pozyskiwanie odpowiednich zezwoleń i realizację różnorodnych mechanizmów promocji. Avanti wyróżnia się efektywnym podejściem do organizacji promocji, które są dopasowane do potrzeb klientów oraz ich partnerów biznesowych, co wpływa na wzrost wyników sprzedaży i satysfakcji uczestników. Dodatkowo, agencja posiada doświadczenie w programach zapewniania satysfakcji klientów, co wpływa na dobre relacje z klientami i partnerami.
W skrócie
Organizacja konkursów i loterii z pełną obsługą rdzenia procesu.
Produkcja materiałów reklamowych oraz projektów wizualnych w 2D i 3D.
Realizacja kampanii promocyjnych z mechaniką 'kup i odbierz gratis'.
Zarządzanie programami satysfakcji klientów oraz obsługa zwrotów.
Wsparcie w motywowaniu pracowników partnerów biznesowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Agencja reklamowa avanti osiągnęła 10 802 522 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 747 844 zł. Pozostałe przychody to 54 678 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 916 930 zł.
Zysk netto wyniósł 830 914 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 486 290 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 802 522 zł w 2023 roku.
• 13 160 391 zł w 2022 roku.
• 7 954 432 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 104 337 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 830 914 zł w 2023 roku.
• 818 031 zł w 2022 roku.
• 612 615 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa avanti wynosi 12 132 356 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 607 020 zł a 27 006 305 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 650 058 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 132 356 zł w 2023 roku.
• 13 029 554 zł w 2022 roku.
• 8 215 127 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa avanti wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,054% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,18% w 2022 roku.
• 0,24% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa avanti wyniosła 7 004 216 zł.
a
ktywa trwałe to 114 518 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 889 698 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 004 216 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 142 693 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 861 522 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 949 341 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 004 216 zł w 2023 roku.
• 6 744 663 zł w 2022 roku.
• 5 016 328 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa avanti wyniosły 4 861 522 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 004 216 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 69%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 626 874 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 861 522 zł w 2023 roku
• 5 432 883 zł w 2022 roku
• 4 400 713 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 69% w 2023 roku
• 81% w 2022 roku
• 88% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa avanti wykazała przychody na poziomie 10 802 522 zł.
Organizacja zarobiła 1 030 610 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 199 696 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 830 914 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 199 696 zł w 2023 roku
• 195 034 zł w 2022 roku
• 44 133 zł w 2021 roku