AGENCJA REKLAMOWA AVANTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000669005
NIP
8222357971
REGON
366811769

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
7 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
10,8 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
831 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
12,1 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
SULEJÓWEK
Adres
UL. REYMONTA, 4A
Kod pocztowy
05-070
Rejestracja
2017-03-17
Rozpoczęcie działalności
2017-03-17
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Email
avanti@avanti.waw.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.
Opis
Agencja Reklamowa Avanti, działająca od 2001 roku, specjalizuje się w organizacjipromocji, konkursów oraz loterii, a także w produkcji materiałów reklamowych. Swoje usługi oferuje w zakresie projektów wizualnych, obejmując działania w 2D i 3D, co pozwala na efektywne i atrakcyjne przedstawienie treści marketingowych. W ramach organizacji konkursów Avanti obsługuje wszystkie etapy, poczynając od koncepcji, przez opracowanie regulaminów, aż po wybór laureatów i dostarczenie nagród. W obszarze loterii, agencja zapewnia kompleksową obsługę, w tym pozyskiwanie odpowiednich zezwoleń i realizację różnorodnych mechanizmów promocji. Avanti wyróżnia się efektywnym podejściem do organizacji promocji, które są dopasowane do potrzeb klientów oraz ich partnerów biznesowych, co wpływa na wzrost wyników sprzedaży i satysfakcji uczestników. Dodatkowo, agencja posiada doświadczenie w programach zapewniania satysfakcji klientów, co wpływa na dobre relacje z klientami i partnerami.
W skrócie
  • Organizacja konkursów i loterii z pełną obsługą rdzenia procesu.
  • Produkcja materiałów reklamowych oraz projektów wizualnych w 2D i 3D.
  • Realizacja kampanii promocyjnych z mechaniką 'kup i odbierz gratis'.
  • Zarządzanie programami satysfakcji klientów oraz obsługa zwrotów.
  • Wsparcie w motywowaniu pracowników partnerów biznesowych.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja reklamowa avanti osiągnęła 10 802 522 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 10 747 844 zł. Pozostałe przychody to 54 678 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 9 916 930 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 830 914 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 486 290 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 802 522 zł w 2023 roku.
• 13 160 391 zł w 2022 roku.
• 7 954 432 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 104 337 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 830 914 zł w 2023 roku.
• 818 031 zł w 2022 roku.
• 612 615 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa avanti wynosi 12 132 356 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 607 020 zł a 27 006 305 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 650 058 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 132 356 zł w 2023 roku.
• 13 029 554 zł w 2022 roku.
• 8 215 127 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa avanti wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,054% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,18% w 2022 roku.
• 0,24% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa avanti wyniosła 7 004 216 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 114 518 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 6 889 698 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 004 216 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 2 142 693 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 861 522 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 949 341 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 004 216 zł w 2023 roku.
• 6 744 663 zł w 2022 roku.
• 5 016 328 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Agencja reklamowa avanti wyniosły 4 861 522 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 004 216 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 69%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 626 874 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 861 522 zł w 2023 roku
• 5 432 883 zł w 2022 roku
• 4 400 713 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 69% w 2023 roku
• 81% w 2022 roku
• 88% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja reklamowa avanti wykazała przychody na poziomie 10 802 522 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 1 030 610 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 199 696 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 830 914 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 199 696 zł w 2023 roku
• 195 034 zł w 2022 roku
• 44 133 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja reklamowa avanti wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 60% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 61% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.04%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do AGENCJA REKLAMOWA AVANTI

Organizacja Numer KRS
1
0000351872
2
0000320297
3
0000039196
4
0000401066
5
0000518661
6
0000360338
7
0000289146
8
0000875552
9
0000201051
10
0000359896
11
0000102659
12
0000311121
13
0000287294
14
0000263865
15
0000267639
16
0000314592
17
0000396282
18
0000563464
19
0000476537
20
0000539857
21
0000112811
22
0000503115
23
0000785873
24
0000736418
25
0000292126
26
0000336069
27
0000537168
28
0000720614
29
0000350188
30
0000586620