BRANDLIFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000785873
NIP
5272893049
REGON
383333621

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
4,6 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
11,5 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
1 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
13,9 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. DOMANIEWSKA, 37
Kod pocztowy
02-672
Rejestracja
2019-05-11
Rozpoczęcie działalności
2019-05-11
Kapitał zakładowy
9000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis
BrandLift to nowoczesna agencja zajmująca się influencer marketingiem, którakoncentruje się na budowaniu relacji między markami a influencerami. Organizacja stawia na tworzenie wartości dodanej poprzez rozwój siatki ambasadorów marki, co wpływa na promowanie produktów i usług w najbardziej efektywny sposób. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku mediów, PR oraz marketingu cyfrowego, BrandLift ma na celu skuteczne łączenie klientów z odpowiednimi twórcami treści, głównie na platformach takich jak Instagram i TikTok. Agencja wyróżnia się posługiwanie się zaawansowaną technologią martech, co pozwala na precyzyjne dostosowanie kampanii do potrzeb klientów. Przygotowuje kompleksowe kampanie, bazując na przypadku udanych projektów z czołowymi markami, co potwierdzają ich studia przypadków. Dodatkowo, BrandLift angażuje się w nowości i trendy na rynku, co czyni ją liderem w dziedzinie influencer marketingu.
W skrócie
  • Tworzenie sieci ambasadorów marek
  • Zarządzanie kampaniami influencer marketingowymi
  • Specjalizacja w Instagramie i TikToku
  • Zastosowanie technologii martech w działaniach marketingowych
  • Przykłady udanych kampanii z czołowymi markami

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brandlift osiągnęła 11 534 872 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 11 530 231 zł. Pozostałe przychody to 4641 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 10 494 141 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 1 036 090 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 306 974 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 534 872 zł w 2023 roku.
• 10 922 431 zł w 2022 roku.
• 8 801 788 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 207 218 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 036 090 zł w 2023 roku.
• 1 103 747 zł w 2022 roku.
• 2 410 286 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Brandlift wynosi 13 919 393 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 085 118 zł a 28 837 180 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 783 879 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 919 393 zł w 2023 roku.
• 13 829 660 zł w 2022 roku.
• 17 714 242 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandlift wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Brandlift wyniosła 4 603 771 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 186 334 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 4 417 437 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 603 771 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 2 780 158 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 823 613 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 920 754 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 603 771 zł w 2023 roku.
• 4 660 746 zł w 2022 roku.
• 4 339 330 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 37%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 11%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Brandlift wyniosły 1 823 613 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 603 771 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 364 723 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 823 613 zł w 2023 roku
• 1 816 679 zł w 2022 roku
• 1 399 009 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brandlift wykazała przychody na poziomie 11 534 872 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 1 318 698 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 282 608 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 036 090 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 56 522 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 282 608 zł w 2023 roku
• 304 116 zł w 2022 roku
• 240 106 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brandlift wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.04%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Hertel Karina posiada 90 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bt Communication posiada 90 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Bt Communication (50% udziałów)
• Hertel Karina (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.09.2021 do 18.05.2022:
• Bt Communication (50% udziałów)
• Hertel Karina (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 09.01.2020 do 15.09.2021:
• Bt Communication (50% udziałów)
• Hertel Michał (50% udziałów)

Podobne organizacje do BRANDLIFT

Organizacja Numer KRS
1
0000719720
2
0000859973
3
0000356640
4
0000383170
5
0000401066
6
0000563464
7
0000708017
8
0000039196
9
0000451138
10
0000003976
11
0000861526
12
0000354804
13
0000290476
14
0000499301
15
0000351872
16
0000476537
17
0000736418
18
0000687827
19
0000565218
20
0000735377
21
0000875552
22
0000539857
23
0000263865
24
0000090696
25
0000350188
26
0000709719
27
0000231792
28
0000336069
29
0000561247
30
0000771111