WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
BrandLift to nowoczesna agencja zajmująca się influencer marketingiem, którakoncentruje się na budowaniu relacji między markami a influencerami. Organizacja stawia na tworzenie wartości dodanej poprzez rozwój siatki ambasadorów marki, co wpływa na promowanie produktów i usług w najbardziej efektywny sposób. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku mediów, PR oraz marketingu cyfrowego, BrandLift ma na celu skuteczne łączenie klientów z odpowiednimi twórcami treści, głównie na platformach takich jak Instagram i TikTok. Agencja wyróżnia się posługiwanie się zaawansowaną technologią martech, co pozwala na precyzyjne dostosowanie kampanii do potrzeb klientów. Przygotowuje kompleksowe kampanie, bazując na przypadku udanych projektów z czołowymi markami, co potwierdzają ich studia przypadków. Dodatkowo, BrandLift angażuje się w nowości i trendy na rynku, co czyni ją liderem w dziedzinie influencer marketingu.
W skrócie
Tworzenie sieci ambasadorów marek
Zarządzanie kampaniami influencer marketingowymi
Specjalizacja w Instagramie i TikToku
Zastosowanie technologii martech w działaniach marketingowych
Przykłady udanych kampanii z czołowymi markami
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandlift osiągnęła 11 534 872 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 530 231 zł. Pozostałe przychody to 4641 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 494 141 zł.
Zysk netto wyniósł 1 036 090 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 306 974 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 534 872 zł w 2023 roku.
• 10 922 431 zł w 2022 roku.
• 8 801 788 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 207 218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 036 090 zł w 2023 roku.
• 1 103 747 zł w 2022 roku.
• 2 410 286 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandlift wynosi 13 919 393 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 085 118 zł a 28 837 180 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 783 879 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 919 393 zł w 2023 roku.
• 13 829 660 zł w 2022 roku.
• 17 714 242 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandlift wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandlift wyniosła 4 603 771 zł.
a
ktywa trwałe to 186 334 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 417 437 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 603 771 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 780 158 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 823 613 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 920 754 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 603 771 zł w 2023 roku.
• 4 660 746 zł w 2022 roku.
• 4 339 330 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 37%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandlift wyniosły 1 823 613 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 603 771 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 364 723 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 823 613 zł w 2023 roku
• 1 816 679 zł w 2022 roku
• 1 399 009 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandlift wykazała przychody na poziomie 11 534 872 zł.
Organizacja zarobiła 1 318 698 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 282 608 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 036 090 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 56 522 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 282 608 zł w 2023 roku
• 304 116 zł w 2022 roku
• 240 106 zł w 2021 roku