SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ PREZESA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU, KTÓRY BĘDZIE SIĘ SKŁADAŁ Z 2 (DWÓCH) LUB WIĘCEJ CZŁONKÓW, DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
SP Marketing to profesjonalna agencja marketingowa z siedzibą w Polsce, wcześniejznana jako Silesia Promotion, która posiada wieloletnie doświadczenie w branży. Specjalizuje się w szerokim zakresie usług marketingowych, które obejmują wszystko, co jest potrzebne do promocji i zwiększenia efektywności sprzedaży produktów i usług swoich klientów. Jej misją jest budowanie rozpoznawalności marki, a także wspieranie klientów w realizacji ich celów sprzedażowych. W ofercie SP Marketing znajdują się usługi outsourcingu pracowniczego, doradztwa sprzedaży, merchandisingu, organizacji eventów, a także specjalistycznych szkoleń produktowych oraz sprzedażowych. Firma charakteryzuje się elastycznością oraz zdolnością dopasowywania się do wymagań klientów, oferując kompleksowe rozwiązania, takie jak platforma e-learningowa, system wsparcia sprzedaży oraz usługi związane z montażem i materiałami POS. Dodatkowo, agencja angażuje się w organizację promocji, konkursów i loterii, co czyni ją wszechstronnym partnerem marketingowym na polskim rynku.
W skrócie
Usługi outsourcingu pracowniczego
Rekrutacja i koordynacja doradców sprzedaży
Organizacja eventów i konferencji
Merchandising i audyty sklepów
Szkolenia produktowe i sprzedażowe
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Spmarketing osiągnęła 14 705 911 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 705 911 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 963 575 zł.
Zysk netto wyniósł 742 336 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 073 822 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 705 911 zł w 2023 roku.
• 12 052 379 zł w 2022 roku.
• 10 558 266 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 217 074 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 742 336 zł w 2023 roku.
• 700 232 zł w 2022 roku.
• 308 188 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spmarketing wynosi 13 583 328 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
810 043 zł a 36 764 777 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 447 077 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 583 328 zł w 2023 roku.
• 11 621 829 zł w 2022 roku.
• 8 689 173 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Spmarketing wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,16% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Spmarketing wyniosła 3 808 050 zł.
a
ktywa trwałe to 341 409 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 418 641 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 48 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 808 050 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 080 057 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 727 993 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 795 379 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 808 050 zł w 2023 roku.
• 2 985 589 zł w 2022 roku.
• 2 217 291 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 69%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Spmarketing wyniosły 2 727 993 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 808 050 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 533 735 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 727 993 zł w 2023 roku
• 1 937 612 zł w 2022 roku
• 1 660 523 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
• 75% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Spmarketing wykazała przychody na poziomie 14 705 911 zł.
Organizacja zarobiła 973 378 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 231 042 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 742 336 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 24% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 82 127 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 231 042 zł w 2023 roku
• 209 262 zł w 2022 roku
• 66 789 zł w 2021 roku