Cut The Mustard to agencja marketingowa skupiająca się na tworzeniu kampaniireklamowych opartych na treści, która wyróżnia się elastycznością oraz bliską współpracą z klientami. Pracują w modelu 'digital first', co oznacza, że ich działania są skoncentrowane na cyfrowych kanałach komunikacji. Agencja angażuje zespoły doświadczonych specjalistów, dobierając je ściśle do specyfiki każdego projektu. Oferują szeroki zakres usług, w tym konsultacje strategiczne dotyczące komunikacji, projektowanie treści oraz kampanie zintegrowane zarówno w obszarze ATL, BTL, jak i digital. Wśród ich projektów znajdują się takie działania jak programy influencerów, innowacyjne kampanie reklamowe oraz produkcje wideo. Cut The Mustard wyróżnia się również generowaniem organicznego zasięgu oraz zaangażowaniem odbiorców w sposób, który intensyfikuje interakcję z marką. Dzięki podejściu opartemu na współpracy oraz kreatywności, agencja osiąga skuteczne rezultaty dla swoich klientów, co potwierdzają liczne zrealizowane projekty z renomowanymi markami.
W skrócie
Tworzenie kampanii reklamowych opartych na treści
Konsultacje strategiczne dla komunikacji i mediów społecznościowych
Bliska współpraca z klientami i elastyczny proces pracy
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Cut the mustard osiągnęła 14 716 068 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 716 068 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 575 535 zł.
Zysk netto wyniósł 1 140 533 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 456 684 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 716 068 zł w 2023 roku.
• 18 800 074 zł w 2022 roku.
• 15 105 328 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 74 662 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 140 533 zł w 2023 roku.
• 1 864 547 zł w 2022 roku.
• 1 356 189 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cut the mustard wynosi 15 796 649 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 423 807 zł a 36 790 170 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 407 593 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 796 649 zł w 2023 roku.
• 21 948 964 zł w 2022 roku.
• 17 028 960 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cut the mustard wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,11% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Cut the mustard wyniosła 3 880 916 zł.
a
ktywa trwałe to 39 190 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 841 726 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 880 916 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 898 410 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 982 506 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 352 075 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 880 916 zł w 2023 roku.
• 5 404 293 zł w 2022 roku.
• 4 304 687 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 60%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Cut the mustard wyniosły 1 982 506 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 880 916 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 168 312 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 982 506 zł w 2023 roku
• 2 794 433 zł w 2022 roku
• 2 259 374 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2023 roku
• 52% w 2022 roku
• 52% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Cut the mustard wykazała przychody na poziomie 14 716 068 zł.
Organizacja zarobiła 1 424 308 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 283 775 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 140 533 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 283 775 zł w 2023 roku
• 471 245 zł w 2022 roku
• 304 149 zł w 2021 roku