WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA-BRANDCOMM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KOMPLEMENTARIUSZ JEST REPREZENTOWANY PRZEZ ZARZĄD, W KTÓREGO SKŁAD WCHODZĄ: PAN GRZEGORZ INGLOT-CZŁONEK ZARZĄDU ORAZ PAN ARTUR ŻUCHOWSKI-CZŁONEK ZARZĄDU. KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA UPRAWNIONY DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI.
Aktywnie działają w obszarze reklamy online i social media
BRANDCOMM POLSKA to agencja reklamowa, która od ponad 25 lat oferuje kompleksową obsługę marketingową, obejmującą szeroki wachlarz usług. Oferując podejście 360°, agencja koncentruje się na shopper marketingu, co wyróżnia ją na tle konkurencji. Wśród kompetencji przedsiębiorstwa znajdują się analizy rynkowe, prowadzenie kampanii reklamowych ATL oraz BTL, projektowanie ekspozycji sklepowych, produkcja materiałów reklamowych oraz działania w obszarze reklamy online i social media. Wysoka jakość usług oraz dobry kontakt z klientami są kluczowe dla jej działania, co znalazło potwierdzenie w licznych pozytywnych ocenach i rankingach. BRANDCOMM POLSKA przykłada dużą wagę do zrozumienia potrzeb każdego z klientów, traktując ich obsługę z najwyższą starannością. Wyróżnia się także elastycznością i gotowością do dostosowywania się do zmieniających się warunków rynkowych. Agencja posiada rozpoznawalne i duże marki w swoim portfolio, co dodatkowo świadczy o jej wiarygodności i doświadczeniu. Od 1996 roku do teraz, zmiany kolorystyczne w identyfikacji wizualnej agencji odzwierciedlają jej dynamizm oraz otwartość na innowacje.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandcomm polska osiągnęła 15 284 147 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 072 475 zł. Pozostałe przychody to 211 672 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 741 925 zł.
Zysk netto wyniósł 3 330 550 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 831 938 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 284 147 zł w 2023 roku.
• 15 063 410 zł w 2022 roku.
• 12 677 075 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 116 489 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 330 550 zł w 2023 roku.
• 2 203 926 zł w 2022 roku.
• 3 128 672 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brandcomm polska wynosi 4,11 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
241 852 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 4 110 942 zł w
2023 roku.
• 2 733 019 zł w
2022 roku.
• 3 220 440 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandcomm polska wynosi 24 346 613 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
834 983 zł a 46 627 695 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 999 685 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 24 346 613 zł w 2023 roku.
• 22 758 785 zł w 2022 roku.
• 22 280 315 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandcomm polska wynosi 0,18%. To oznacza, że firma ma szansę 0,18% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,18% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,09% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Brandcomm polska wyniosły 10 961 534
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandcomm polska wyniosła 3 963 146 zł.
a
ktywa trwałe to 73 535 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 889 611 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 963 146 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 113 310 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 849 836 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 203 949 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 963 146 zł w 2023 roku.
• 5 201 077 zł w 2022 roku.
• 3 861 132 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 84%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 299%.
Marża operacyjna wyniosła 27%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandcomm polska wyniosły 2 849 836 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 963 146 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 231 811 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 849 836 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 2 108 806 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandcomm polska wykazała przychody na poziomie 15 284 147 zł.
Organizacja zarobiła 4 191 298 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 860 748 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 330 550 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 143 458 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 860 748 zł w 2023 roku
• 612 479 zł w 2022 roku
• 209 133 zł w 2021 roku