Organizacja Brandcomm polska osiągnęła 43 506 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 43 506 zł.
Całkowite koszty wyniosły -38 796 zł.
Zysk netto wyniósł 38 796 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 43 506 zł w 2022 roku.
• 56 904 zł w 2021 roku.
• 70 600 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 338 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 38 796 zł w 2022 roku.
• 50 385 zł w 2021 roku.
• 70 310 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandcomm polska wynosi 235 881 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
51 692 zł a 543 147 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4296 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 235 881 zł w 2022 roku.
• 299 572 zł w 2021 roku.
• 403 112 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandcomm polska wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandcomm polska wyniosła 68 923 zł.
a
ktywa trwałe to 521 zł.
a
ktywa obrotowe to 68 402 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 68 923 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 68 923 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3894 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 68 923 zł w 2022 roku.
• 80 127 zł w 2021 roku.
• 99 741 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 56%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 56%.
Marża netto wyniosła 89%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 68 923 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 948 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandcomm polska wykazała przychody na poziomie 43 506 zł.
Organizacja zarobiła 42 633 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3837 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 38 796 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 767 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3837 zł w 2022 roku
• 5121 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku