MARKETING INTERNETOWY MONIKA ŁAPKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000737480
NIP
9562336431
REGON
380569257

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
4,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
17,8 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
3,9 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
29,7 mln
Info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
TORUŃ
Adres
UL. HENRYKA SIENKIEWICZA, 29
Kod pocztowy
87-100
Rejestracja
2018-06-21
Rozpoczęcie działalności
2018-06-21
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
Email
rafal.lapka@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY KOMPLEMENTARIUSZ MA PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, Z TYM JEDNAK ZASTRZEŻENIEM, ŻE KOMPLEMENTARIUSZ WYŁĄCZONY OD PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI ZOBOWIĄZUJE SIĘ NIE WYKONYWAĆ SWOJEGO PRAWA REPREZENTACJI. PRAWO SAMODZIELNEGO PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE KOMPLEMENTARIUSZOWI-MONICE KATARZYNIE ŁAPCE, A W PRZYPADKU, GDY W SPÓŁCE JEST WIĘCEJ KOMPLEMENTARIUSZY, PRAWO POZOSTAŁYCH KOMPLEMENTARIUSZY DO PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI JEST WYŁĄCZONE.
Opis
Marketing Internetowy Monika Łapka to firma specjalizująca się w kompleksowej optymalizacji kampanii reklamowych Google Ads, wykorzystująca nowoczesne technologie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki unikalnemu podejściu, które umożliwia dostosowanie kampanii w czasie rzeczywistym, firma zapewnia skuteczne zmniejszenie kosztów kliknięć oraz zwiększenie liczby konwersji. Klientom oferowane są różne pakiety usług, w tym system success fee, który umożliwia płatność jedynie w przypadkach, gdy optymalizacja przynosi wymierne rezultaty. W ciągu swojej działalności, Marketing Internetowy Monika Łapka wspierał wiele różnych branż, takich jak transport międzynarodowy, usługi geologiczne oraz e-commerce, osiągając znaczące efekty, takie jak zwiększenie zysków i rentowności kampanii. Dodatkowo, firma przygotowuje szczegółowe audyty i raporty, które umożliwiają klientom kontrolę nad wydatkami oraz efektywnością kampanii. Przez lata działalności, zyskała reputację rzetelnego partnera można zauważyć na podstawie licznych case studies, które podkreślają skuteczność strategii reklamowych oraz wysoką jakość obsługi klienta.
W skrócie
  • Optymalizacja kampanii Google Ads z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
  • Oferowanie systemu success fee, płatności tylko w przypadku poprawy efektywności.
  • Przygotowywanie audytów i raportów efektywności kampanii.
  • Wspieranie różnych branż, w tym transportu, usług geologicznych i e-commerce.
  • Monitorowanie wyników w czasie rzeczywistym w celu maksymalizacji zwrotu z inwestycji.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marketing internetowy monika łapka osiągnęła 17 842 942 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 17 838 966 zł. Pozostałe przychody to 3976 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 13 962 472 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 3 876 494 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 973 824 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 17 842 942 zł w 2023 roku.
• 14 089 140 zł w 2022 roku.
• 11 439 603 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 646 082 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 876 494 zł w 2023 roku.
• 2 031 270 zł w 2022 roku.
• 1 405 178 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Marketing internetowy monika łapka wynosi 4,73 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Marketing internetowy monika łapka wynosi 4,73 mln zł.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Marketing internetowy monika łapka wynosi 29 740 237 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 338 968 zł a 54 270 912 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 956 706 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 29 740 237 zł w 2023 roku.
• 18 648 601 zł w 2022 roku.
• 13 846 419 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing internetowy monika łapka wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,011% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Marketing internetowy monika łapka wyniosła 4 240 573 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 1 019 797 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 3 220 776 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 240 573 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 3 118 624 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 121 950 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 706 762 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 240 573 zł w 2023 roku.
• 2 436 588 zł w 2022 roku.
• 1 455 472 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 91%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 124%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 27%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 22%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Marketing internetowy monika łapka wyniosły 1 121 950 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 240 573 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 186 992 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 121 950 zł w 2023 roku
• 928 906 zł w 2022 roku
• 656 400 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2023 roku
• 38% w 2022 roku
• 45% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marketing internetowy monika łapka wykazała przychody na poziomie 17 842 942 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 4 726 225 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 849 731 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 876 494 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 141 622 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 849 731 zł w 2023 roku
• 505 095 zł w 2022 roku
• 184 861 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marketing internetowy monika łapka wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.06%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do MARKETING INTERNETOWY MONIKA ŁAPKA