SPACE OF AD to agencja reklamowa o zasięgu globalnym, która łączy kreatywność zróżnorodnymi usługami marketingowymi. Specjalizuje się w projektowaniu opakowań, prowadzeniu kompleksowych kampanii marketingowych oraz współpracy z influencerami. W ofercie agencji znajduje się także grafika, wideo i fotografia, co pozwala na tworzenie wielowymiarowych projektów dostosowanych do potrzeb klienta. Agencja realizuje usługi dla różnych marek, w tym dla TAURON oraz POLOmarket, a także prowadzi sesje zdjęciowe i tworzy materiały promocyjne, co wzmaga ich obecność na rynku. SPACE OF AD wyróżnia się na tle innych agencji dzięki umiejętności łączenia kreatywnych wizji z efektywnymi strategami marketingowymi.
W skrócie
Agencja reklamowa z globalnym zasięgiem
Specjalizacja w projektowaniu opakowań
Realizacja kampanii marketingowych 360°
Współpraca z influencerami
Usługi graficzne, wideo i fotograficzne
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Space of ad osiągnęła 25 379 764 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 25 124 910 zł. Pozostałe przychody to 254 854 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 725 239 zł.
Zysk netto wyniósł 2 399 672 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6 344 941 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 25 379 764 zł w 2023 roku.
• 23 338 184 zł w 2022 roku.
• 13 412 807 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 599 918 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 399 672 zł w 2023 roku.
• 698 832 zł w 2022 roku.
• 790 955 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Space of ad wynosi 29 537 422 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 018 892 zł a 63 449 411 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 7 374 980 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 29 537 422 zł w 2023 roku.
• 19 476 050 zł w 2022 roku.
• 12 774 587 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Space of ad wynosi 0,23%. To oznacza, że firma ma szansę 0,23% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,053% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,23% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,10% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Space of ad wyniosła 7 219 248 zł.
a
ktywa trwałe to 405 568 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 813 679 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 219 248 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 025 190 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 194 058 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 792 312 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 219 248 zł w 2023 roku.
• 5 308 208 zł w 2022 roku.
• 4 316 212 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 33%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 60%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Space of ad wyniosły 3 194 058 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 219 248 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 798 514 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 194 058 zł w 2023 roku
• 3 812 299 zł w 2022 roku
• 3 424 350 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2023 roku
• 72% w 2022 roku
• 79% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Space of ad wykazała przychody na poziomie 25 379 764 zł.
Organizacja zarobiła 2 967 468 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 567 796 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 399 672 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 141 949 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 567 796 zł w 2023 roku
• 209 358 zł w 2022 roku
• 208 062 zł w 2021 roku