SPACE OF AD to agencja reklamowa o zasięgu globalnym, która łączy kreatywność z różnorodnymi usługami marketingowymi. Specjalizuje się w projektowaniu opakowań, prowadzeniu kompleksowych kampanii marketingowych oraz współpracy z influencerami. W ofercie agencji znajduje się także grafika, wideo i fotografia, co pozwala na tworzenie wielowymiarowych projektów dostosowanych do potrzeb klienta. Agencja realizuje usługi dla różnych marek, w tym dla TAURON oraz POLOmarket, a także prowadzi sesje zdjęciowe i tworzy materiały promocyjne, co wzmaga ich obecność na rynku. SPACE OF AD wyróżnia się na tle innych agencji dzięki umiejętności łączenia kreatywnych wizji z efektywnymi strategami marketingowymi.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Space of ad osiągnęła 23 140 879 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 23 014 796 zł. Pozostałe przychody to 126 083 zł.
Całkowite koszty wyniosły 20 307 345 zł.
Zysk netto wyniósł 2 707 452 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 628 176 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 23 140 879 zł w 2024 roku.
• 25 379 764 zł w 2023 roku.
• 23 338 184 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 541 490 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 707 452 zł w 2024 roku.
• 2 399 672 zł w 2023 roku.
• 698 832 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Space of ad wynosi 3,6 mln zł.
EBITDA Space of ad wynosi 3,67 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Space of ad wynosi 29 541 835 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 284 776 zł a 57 852 198 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 900 867 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 29 541 835 zł w 2024 roku.
• 29 537 422 zł w 2023 roku.
• 19 476 050 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Space of ad wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,23% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 5 308 825
zł.
Koszty operacyjne Space of ad wyniosły 19 413 045
zł.
Wynagrodzenia stanowią 27%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1 061 765 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 5 308 825 zł w 2024 roku
• 5 732 989 zł w 2023 roku
• 6 697 588 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
27% w 2024 roku
•
26% w 2023 roku
•
30% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Space of ad wyniosła 7 006 628 zł.
a
ktywa trwałe to 335 104 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 671 524 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 006 628 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 379 701 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 626 928 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 391 326 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 006 628 zł w 2024 roku.
• 7 219 248 zł w 2023 roku.
• 5 308 208 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 39%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 62%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Space of ad wyniosły 2 626 928 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 006 628 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 525 386 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 626 928 zł w 2024 roku
• 3 194 058 zł w 2023 roku
• 3 812 299 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2024 roku
• 44% w 2023 roku
• 72% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Space of ad wykazała przychody na poziomie 23 140 879 zł.
Organizacja zarobiła 3 366 993 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 659 541 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 707 452 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 131 908 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 659 541 zł w 2024 roku
• 567 796 zł w 2023 roku
• 209 358 zł w 2022 roku