FEEDERS AGENCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000768535
NIP
5252777943
REGON
382401711

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
5,9 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
23,6 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
816 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
20,4 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. KS. IGNACEGO SKORUPKI, 5
Kod pocztowy
00-546
Rejestracja
2019-01-24
Rozpoczęcie działalności
2019-01-24
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
hello@feeders.agency
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST (1) W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z JEDYNEGO CZŁONKA ZARZĄDU - JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU, (II) W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z WIĘKSZEJ LICZBY CZŁONKÓW ZARZĄDU: DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, PRZY CZYM JEDNYM Z NICH BĘDZIE ZAWSZE WICEPREZES ZARZĄDU (O ILE ZOSTANIE POWOŁANY), LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis
Feeders Agency to nowoczesna agencja reklamowa z siedzibą w Warszawie,specjalizująca się w marketingu cyfrowym i tworzeniu treści, które skutecznie przyciągają uwagę konsumentów. Działa na zasadzie podejścia digital-first, oferując kompleksową obsługę w zakresie strategii, kreatywności oraz produkcji. Zespół Feeders Agency angażuje się w warsztaty z klientami w celu opracowania strategii marki oraz komunikacji. Tworzy innowacyjne platformy kreatywne i kampanie oparte na big idea, stawiając na aktywacje konsumenckie. Agencja współpracuje z różnymi markami, oferując pełne spektrum usług, w tym zarządzanie kanałami w mediach społecznościowych oraz digital creative. W kontekście wydarzeń i doświadczeń, Feeders Agency kładzie nacisk na prawdziwe interakcje z konsumentami, pozwalając im na aktywne doświadczanie marki. Znana jest z efektywnego łączenia influencerów z markami, tworząc treści, które odzwierciedlają wartości obu stron. Dodatkowo, agencja zapewnia usługi produkcji digital video, oferując skrojone na miarę podejście, które uwzględnia budżet i oczekiwania klientów. Feeders Agency ma na celu nie tylko zwiększenie widoczności marek, ale również ich emocjonalne połączenie z odbiorcami.
W skrócie
  • Agencja reklamowa z podejściem digital-first
  • Tworzenie strategii marki i kampanii na rynki CEE
  • Zarządzanie kanałami w mediach społecznościowych i digital ads
  • Realizacja wydarzeń oraz brand-experience
  • Produkcja digital video z dedykowanym podejściem

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Feeders agency osiągnęła 23 585 784 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 23 571 368 zł. Pozostałe przychody to 14 416 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 22 755 648 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 815 720 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4 717 157 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 23 585 784 zł w 2023 roku.
• 14 318 929 zł w 2022 roku.
• 9 782 258 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 163 144 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 815 720 zł w 2023 roku.
• 316 429 zł w 2022 roku.
• 306 058 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Feeders agency wynosi 20 383 723 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 396 989 zł a 58 964 459 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 076 745 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 383 723 zł w 2023 roku.
• 11 834 192 zł w 2022 roku.
• 8 573 886 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Feeders agency wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,15% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Feeders agency wyniosła 5 944 309 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 27 343 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 5 916 965 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 944 309 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 862 652 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 081 656 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 188 862 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 944 309 zł w 2023 roku.
• 3 774 163 zł w 2022 roku.
• 1 972 444 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 44%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Feeders agency wyniosły 4 081 656 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 944 309 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 69%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 816 331 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 081 656 zł w 2023 roku
• 2 410 801 zł w 2022 roku
• 868 247 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 69% w 2023 roku
• 64% w 2022 roku
• 44% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Feeders agency wykazała przychody na poziomie 23 585 784 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 1 249 374 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 433 654 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 815 720 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 35% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 86 731 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 433 654 zł w 2023 roku
• 135 859 zł w 2022 roku
• 88 564 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Feeders agency wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.08%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bogdanowicz Przemysław posiada 26 udziałów, które stanowią 26% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marasek Maciej posiada 26 udziałów, które stanowią 26% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Sagan Jakub posiada 24 udziałów, które stanowią 24% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szczybelski Łukasz posiada 24 udziałów, które stanowią 24% firmy.

Podobne organizacje do FEEDERS AGENCY