MEDIA PEOPLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000632138
NIP
1182128142
REGON
365173083

Podsumowanie

aktywa
2,3 mln
przychód
12,4 mln
zysk
347 tys.
wartość firmy
10 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. BUKOWIŃSKA, 24A
Kod pocztowy
02-703
Rejestracja
2016-08-12
Rozpoczęcie działalności
2016-08-12
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI I JEJ REPREZENTOWANIA WOBEC OSÓB TRZECICH PRZYSŁUGUJE KOMPLEMENTARIUSZOWI DZIAŁAJĄCEMU SAMODZIELNIE, TO JEST MEDIA PEOPLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, KTÓRA REPREZENTOWANA JEST W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PRZEZ CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE (OBECNIE PREZES ZARZĄDU MICHAŁ POLAŃSKI - PESEL 71072704855, WICEPREZES ZARZĄDU WERONIKA STEFANIA SZWARC-BRONIKOWSKA - PESEL 75050800108)

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media people osiągnęła 12 433 743 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 433 741 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 086 432 zł.
Zysk netto wyniósł 347 309 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 936 644 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 433 743 zł w 2020 roku.
• 10 923 862 zł w 2019 roku.
• 9 420 693 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 165 670 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 347 309 zł w 2020 roku.
• 807 681 zł w 2019 roku.
• 1 550 932 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media people wynosi 10 003 769 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 325 371 zł a 31 084 359 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 529 298 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 003 769 zł w 2020 roku.
• 10 915 102 zł w 2019 roku.
• 12 804 995 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media people wyniosła 2 284 767 zł.
a
ktywa trwałe to 56 396 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 228 321 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 50 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 284 767 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 433 828 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 850 939 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 344 858 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 284 767 zł w 2020 roku.
• 2 599 049 zł w 2019 roku.
• 2 623 047 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 80%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media people wyniosły 1 850 939 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 284 767 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 81%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 145 942 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 850 939 zł w 2020 roku
• 2 063 310 zł w 2019 roku
• 2 195 306 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 81% w 2020 roku
• 79% w 2019 roku
• 84% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media people wykazała przychody na poziomie 12 433 743 zł.
Organizacja zarobiła 347 309 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 347 309 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Media people wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.07%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki