MEDIA to agencja reklamowa oferująca kompleksowe usługi w zakresie reklamy imarketingu. Specjalizuje się w tworzeniu odzieży reklamowej, upominków oraz różnorodnych gadżetów reklamowych, w tym smyczy. Dzięki własnemu studiu graficznemu, firma jest w stanie udostępnić innowacyjne projekty graficzne oraz materiały do druku, co umożliwia optymalne dostosowanie oferty do potrzeb klientów. Od ponad 18 lat obecna na rynku, MEDIA wyróżnia się nie tylko doświadczeniem, ale również zdolnością do dostosowania się do zmieniających się wymagań klientów, obsługując zarówno średnie, jak i duże przedsiębiorstwa. Własne zaplecze produkcyjne pozwala na ścisłą kontrolę jakości produktów oraz terminowości usług. Zespół składający się z wykwalifikowanych specjalistów oraz ciągłe inwestycje w nowoczesny sprzęt przekładają się na zaufanie, jakim obdarza firmę wiele kontrahentów.
W skrócie
Kompleksowe usługi reklamowe dla średnich i dużych firm
Produkcja odzieży reklamowej, upominków i gadżetów
Własne studio graficzne i zaplecze produkcyjne
Ponad 18-letnie doświadczenie na rynku
Zespół wykwalifikowanych specjalistów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Media osiągnęła 21 231 974 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 21 131 848 zł. Pozostałe przychody to 100 126 zł.
Całkowite koszty wyniosły 21 476 677 zł.
Strata netto wyniosła 344 829 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 184 389 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 231 974 zł w 2023 roku.
• 19 570 985 zł w 2022 roku.
• 12 238 661 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -220 931 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -344 829 zł w 2023 roku.
• 1 498 954 zł w 2022 roku.
• 276 059 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media wynosi 18 312 192 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 53 079 935 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 239 442 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 312 192 zł w 2023 roku.
• 23 834 304 zł w 2022 roku.
• 12 930 291 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media wynosi 0,31%. To oznacza, że firma ma szansę 0,31% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,044% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,31% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,16% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media wyniosła 9 298 651 zł.
a
ktywa trwałe to 4 989 586 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 309 065 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 298 651 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 543 391 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 755 260 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 098 621 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 298 651 zł w 2023 roku.
• 10 143 885 zł w 2022 roku.
• 10 100 590 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media wyniosły 3 755 260 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 298 651 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 515 928 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 755 260 zł w 2023 roku
• 3 755 665 zł w 2022 roku
• 5 211 325 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2023 roku
• 37% w 2022 roku
• 52% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media wykazała przychody na poziomie 21 231 974 zł.
Organizacja zarobiła -183 598 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 161 231 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -344 829 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -88% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4077 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 161 231 zł w 2023 roku
• 21 010 zł w 2022 roku
• 3467 zł w 2021 roku