MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000206823
NIP
9661383505
REGON
050829410

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
9,3 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
21,2 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-345 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
18,3 mln
Info
Województwo
PODLASKIE
Miejscowość
BIAŁYSTOK
Adres
UL. KRÓLA ZYGMUNTA AUGUSTA, 24
Kod pocztowy
15-136
Rejestracja
2004-05-12
Rozpoczęcie działalności
1999-06-02
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@media.net.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO LUB PROKURENT
Branże
Działalność agencji reklamowych Produkcja statków powietrznych, statków kosmicznych i podobnych maszyn Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Wykończanie wyrobów włókienniczych Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Produkcja napojów bezalkoholowych; produkcja wód mineralnych i pozostałych wód butelkowanych Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Produkcja toreb bagażowych, toreb ręcznych i podobnych wyrobów kaletniczych; produkcja wyrobów rymarskich Transport drogowy towarów Sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych Działalność organizatorów turystyki Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego Produkcja monet Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Działalność w zakresie telekomunikacji satelitarnej Działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej Pozostałe drukowanie Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Produkcja opakowań drewnianych Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Pozostała działalność wydawnicza Produkcja gotowych wyrobów tekstylnych Produkcja konstrukcji metalowych i ich części Reprodukcja zapisanych nośników informacji Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Hotele i podobne obiekty zakwaterowania Nadawanie programów radiofonicznych Odlewnictwo pozostałych metali nieżelaznych, gdzie indziej niesklasyfikowane Cięcie, formowanie i wykańczanie kamienia Produkcja odzieży roboczej Badanie rynku i opinii publicznej Sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych Introligatorstwo i podobne usługi Działalność fotograficzna Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Działalność agencji reklamowych Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Sprzedaż hurtowa napojów bezalkoholowych Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych
Opis
  • Kompleksowe usługi reklamowe dla średnich i dużych firm
  • Produkcja odzieży reklamowej, upominków i gadżetów
  • Własne studio graficzne i zaplecze produkcyjne
  • Ponad 18-letnie doświadczenie na rynku
  • Zespół wykwalifikowanych specjalistów

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Media osiągnęła 21 231 974 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 21 131 848 zł. Pozostałe przychody to 100 126 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 21 476 677 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 344 829 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 184 389 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 231 974 zł w 2023 roku.
• 19 570 985 zł w 2022 roku.
• 12 238 661 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -220 931 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -344 829 zł w 2023 roku.
• 1 498 954 zł w 2022 roku.
• 276 059 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Media wynosi 123 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Media wynosi 920 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 188 217 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 123 318 zł w 2023 roku.
• 1 698 148 zł w 2022 roku.
• 413 071 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 67 323 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 920 219 zł w 2023 roku.
• 2 120 243 zł w 2022 roku.
• 969 498 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Media wynosi 18 312 192 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 53 079 935 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 239 442 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 312 192 zł w 2023 roku.
• 23 834 304 zł w 2022 roku.
• 12 930 291 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media wynosi 0,26%. To oznacza, że firma ma szansę 0,26% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,040% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,26% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,16% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 5 530 943 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Media wyniosły 21 008 530 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 26% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 641 131 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 5 530 943 zł w 2023 roku
• 4 738 061 zł w 2022 roku
• 3 737 644 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 26% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Media wyniosła 9 298 651 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 4 989 586 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 4 309 065 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 298 651 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 5 543 391 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 755 260 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 098 621 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 298 651 zł w 2023 roku.
• 10 143 885 zł w 2022 roku.
• 10 100 590 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Media wyniosły 3 755 260 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 298 651 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 515 928 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 755 260 zł w 2023 roku
• 3 755 665 zł w 2022 roku
• 5 211 325 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2023 roku
• 37% w 2022 roku
• 52% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Media wykazała przychody na poziomie 21 231 974 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -183 598 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 161 231 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -344 829 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -88% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4077 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 161 231 zł w 2023 roku
• 21 010 zł w 2022 roku
• 3467 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Media wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 26% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.07%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rafałko Mariusz posiada 495 udziałów, które stanowią 99% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 05.11.2007 jest Rafałko Mariusz kontrolujący 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 12.05.2004 do 05.11.2007 był Rafałko Mariusz kontrolując 100% udziałów.

Podobne organizacje do MEDIA