LOYALTY POINT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000491369
NIP
9512375653
REGON
146968949

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
11,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
25,1 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
765 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
22,7 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. FRANCISZKA KLIMCZAKA, 1
Kod pocztowy
02-797
Rejestracja
2013-12-19
Rozpoczęcie działalności
2013-11-05
Kapitał zakładowy
300000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SAMODZIELNIE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SPÓŁKI
Opis
  • Tworzenie i zarządzanie programami lojalnościowymi
  • Analiza danych, wsparcie w Data Science
  • Budowa i wdrażanie systemów CRM/lojalnościowych
  • Optymalizacja procesów marketingowych
  • Integracja i zarządzanie danymi z baz konsumenckich/transakcyjnych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Loyalty point osiągnęła 25 051 641 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 25 050 327 zł. Pozostałe przychody to 1314 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 24 285 165 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 765 162 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -79 936 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 25 051 641 zł w 2023 roku.
• 25 176 635 zł w 2022 roku.
• 30 998 253 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 7084 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 765 162 zł w 2023 roku.
• 334 998 zł w 2022 roku.
• 700 572 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Loyalty point wynosi 1,38 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Loyalty point wynosi 1,44 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 86 640 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 380 457 zł w 2023 roku.
• 578 010 zł w 2022 roku.
• 613 418 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 89 892 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 443 393 zł w 2023 roku.
• 654 684 zł w 2022 roku.
• 683 933 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Loyalty point wynosi 22 660 886 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 899 143 zł a 62 629 103 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 252 488 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 22 660 886 zł w 2023 roku.
• 20 513 542 zł w 2022 roku.
• 25 605 668 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Loyalty point wynosi 0,19%. To oznacza, że firma ma szansę 0,19% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,19% w 2023 roku.
• 0,56% w 2022 roku.
• 0,39% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 5 878 233 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Loyalty point wyniosły 23 669 870 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 25% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 368 907 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 5 878 233 zł w 2023 roku
• 6 208 148 zł w 2022 roku
• 5 960 489 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 25% w 2023 roku
• 25% w 2022 roku
• 20% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Loyalty point wyniosła 11 099 871 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 5 053 062 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 6 046 809 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 099 871 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 3 865 525 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 234 346 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 887 448 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 099 871 zł w 2023 roku.
• 10 608 590 zł w 2022 roku.
• 9 309 461 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji nie zmienia się w czasie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Loyalty point wyniosły 7 234 346 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 099 871 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 517 523 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 234 346 zł w 2023 roku
• 7 423 089 zł w 2022 roku
• 6 458 959 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2023 roku
• 70% w 2022 roku
• 69% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Loyalty point wykazała przychody na poziomie 25 051 641 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 1 114 563 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 349 401 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 765 162 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 31% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 36 331 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 349 401 zł w 2023 roku
• 1068 zł w 2022 roku
• 180 198 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Loyalty point wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.08%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Oex posiada 3396 udziałów, które stanowią 56.6% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Orłowski Przemysław posiada 1500 udziałów, które stanowią 25% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zacharewicz Dominik posiada 864 udziałów, które stanowią 14.4% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 14.06.2024 jest Oex kontrolujący 57% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 05.01.2024 do 14.06.2024 była Precordia Fundacja Rodzinna kontrolująca 53% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 18.06.2019 do 05.01.2024 najwięcej udziałów posiadał Precordia Capital . Jego udziały w tym czasie wynosiły 53%.

Podobne organizacje do LOYALTY POINT

Organizacja Numer KRS
1
0000496522
2
0000098504
3
0000489569
4
0000028235
5
0000061512
6
0000563781
7
0000089768
8
0000024336
9
0000819817
10
0000588139
11
0000622525
12
0000463597
13
0000576058
14
0000306691
15
0000457328
16
0000812920
17
0000585560
18
0000367260
19
0000535851
20
0000507733
21
0000455576
22
0000399231
23
0000677012
24
0000632138
25
0000358945
26
0000029582
27
0000792637
28
0000653913
29
0000206823
30
0000031134