VMR to agencja interaktywna z siedzibą w Poznaniu, która specjalizuje się wkompleksowej komunikacji marketingowej. Jej oferta obejmuje projekty związane z marketingiem 360, co oznacza zintegrowane podejście do budowania wizerunku marki w różnych kanałach. VMR ma na celu nie tylko dostarczanie kreatywnych i efektywnych rozwiązań, ale także podejmowanie odważnych projektów, które angażują konsumentów i tworzą niezapomniane doświadczenia. W ramach swoich działalności, agencja organizuje istotne wydarzenia takie jak Porsche Experience Center, największe eventy motoryzacyjne oraz liczne festiwale jak Pol'and'Rock, promujące zarówno marki, jak i różne idee. Wzrastające osiągnięcia VMR mogą być w dużej mierze przypisane ich zdolności do podejmowania wyzwań, tak jak w przypadku Poznań Bike Challenge, który przyciąga tysiące uczestników oraz innowacyjne kampanie społeczne. VMR z sukcesem łączy różne dziedziny sztuki i muzyki w swoje projekty, co przyczynia się do wyjątkowego charakteru ich działań.
W skrócie
Kompleksowa komunikacja marketingowa
Organizacja wydarzeń jak Porsche Experience i Pol'and'Rock Festival
Największa amatorska impreza kolarska w Polsce
Zintegrowane podejście do marketingu 360
Innowacyjne kampanie społeczne promujące jazdę na rowerze
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Vmr osiągnęła 31 435 346 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 31 376 516 zł. Pozostałe przychody to 58 830 zł.
Całkowite koszty wyniosły 30 270 162 zł.
Zysk netto wyniósł 1 106 355 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 596 190 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 31 435 346 zł w 2023 roku.
• 17 577 825 zł w 2022 roku.
• 18 144 412 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 145 114 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 106 355 zł w 2023 roku.
• -392 694 zł w 2022 roku.
• 2 820 651 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Vmr wynosi 28 436 782 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 054 466 zł a 78 588 365 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 438 934 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 28 436 782 zł w 2023 roku.
• 14 119 485 zł w 2022 roku.
• 26 004 162 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Vmr wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 1,36% w 2022 roku.
• 0,19% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Vmr wyniosła 11 602 675 zł.
a
ktywa trwałe to 8 832 257 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 770 418 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 602 675 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 072 622 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 530 053 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 597 712 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 602 675 zł w 2023 roku.
• 11 723 228 zł w 2022 roku.
• 8 217 727 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 27%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Vmr wyniosły 7 530 053 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 602 675 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 983 019 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 530 053 zł w 2023 roku
• 8 521 981 zł w 2022 roku
• 4 717 349 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2023 roku
• 73% w 2022 roku
• 57% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Vmr wykazała przychody na poziomie 31 435 346 zł.
Organizacja zarobiła 1 178 758 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 72 403 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 106 355 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 067 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 72 403 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 108 509 zł w 2021 roku