LVL UP MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000831317
NIP
9512498700
REGON
385655139

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
7,8 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
20,8 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
1,4 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
21,3 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. FRANCISZKA KLIMCZAKA, 1
Kod pocztowy
02-797
Rejestracja
2020-02-26
Rozpoczęcie działalności
2020-02-26
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@levelupmedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Opis
LVL UP MEDIA to dynamiczna agencja medialna i e-commerce, która ma na celudostarczanie wartościowych rozwiązań reklamowych dostosowanych do potrzeb klientów na różnych etapach ich ścieżki zakupowej. W swojej pracy łączy dane z programów lojalnościowych oraz systemów CRM z informacjami mediowymi, co pozwala na prowadzenie głębokiego dialogu z konsumentami. Dzięki tej synergii LVL UP MEDIA osiąga doskonałe wyniki zarówno w obszarze marketingu internetowego, jak i strategii e-commerce. Agencja oferuje kompleksową obsługę e-commerce, obejmującą zarówno marketplce, jak i sklepy internetowe, przygotowując strategie oraz karty produktowe zgodne z zachowaniami konsumentów. Posiada doświadczenie na platformach takich jak Allegro, gdzie skutecznie zarządza kampaniami reklamowymi. Przeszła przez różne etapy rozwoju, stawiając na innowacyjne podejście oparte na danych i analityce. Specjalizuje się w performance marketingu, display, SEO, SEM oraz mobile marketingu, dostosowując swoje działania do specyficznych grup celowych. Celem LVL UP MEDIA jest nie tylko zwiększanie sprzedaży, ale także budowanie długofalowej współpracy z klientami, bazującej na zaufaniu i partnerstwie.
W skrócie
  • Agencja medialna i e-commerce z kompleksową obsługą klientów.
  • Opracowanie strategii e-commerce dla marketplace i sklepów internetowych.
  • Zarządzanie kampaniami reklamowymi na platformie Allegro.
  • Wykorzystanie zaawansowanej analityki do optymalizacji działań marketingowych.
  • Dostosowywanie komunikacji w oparciu o dane klientów.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Lvl up media osiągnęła 20 765 610 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 20 731 849 zł. Pozostałe przychody to 33 761 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 19 322 415 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 1 409 434 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 5 191 402 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 20 765 610 zł w 2023 roku.
• 12 146 173 zł w 2022 roku.
• 10 512 776 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 352 358 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 409 434 zł w 2023 roku.
• 390 483 zł w 2022 roku.
• 251 823 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Lvl up media wynosi 21 287 662 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 806 188 zł a 51 914 025 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 321 916 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 287 662 zł w 2023 roku.
• 10 218 025 zł w 2022 roku.
• 8 281 592 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lvl up media wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,32% w 2022 roku.
• 0,10% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Lvl up media wyniosła 7 820 164 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 53 896 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 7 766 268 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 820 164 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 2 408 251 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 411 913 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 955 041 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 820 164 zł w 2023 roku.
• 5 782 459 zł w 2022 roku.
• 4 682 869 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 59%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Lvl up media wyniosły 5 411 913 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 820 164 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 69%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 352 978 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 411 913 zł w 2023 roku
• 5 037 600 zł w 2022 roku
• 4 328 493 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 69% w 2023 roku
• 87% w 2022 roku
• 92% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Lvl up media wykazała przychody na poziomie 20 765 610 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 1 409 434 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 409 434 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 23 316 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Lvl up media wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 61% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.4%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Loyalty Point posiada 700 udziałów, które stanowią 70% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wysocki Adam posiada 300 udziałów, które stanowią 30% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 31.03.2020 jest Loyalty Point kontrolujący 70% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 26.02.2020 do 31.03.2020:
• Wysocki Adam (30% udziałów)
• Loyalty Point (30% udziałów)