BLUECLOUD INTERACTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000720683
NIP
7010805507
REGON
369580508

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
667 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
3,6 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-757 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
2,4 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. FRANCISZKA KLIMCZAKA, 1
Kod pocztowy
02-797
Rejestracja
2018-02-27
Rozpoczęcie działalności
2018-02-27
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
ljanowski@bluecloud.agency
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Bluecloud Interactive to agencja marketingowa, która specjalizuje się w tworzeniupozytywnych doświadczeń klientów na różnych płaszczyznach, w tym w przestrzeni internetowej, mediach tradycyjnych oraz w punktach sprzedaży. Przez wieloletnią działalność na rynku, firma zyskała renomę dzięki efektywnemu łączeniu strategii innowacyjnych z obowiązującymi trendami rynkowymi i technologiami analitycznymi. Zespół Bluecloud Interactive składa się z ekspertów, którzy na co dzień współpracują w ramach grupy Data Science House, co pozwala im na dokładną analizę zachowań konsumenckich oraz trendów marketingowych. W ofercie firmy znajdują się usługi związane z zarządzaniem marką, takie jak market research, budowanie świadomości marki, a także zaawansowana analityka danych i programy lojalnościowe. Bluecloud Interactive implementuje różnorodne akcje marketingowe, które obejmują ecommerce, influencer marketing, content marketing, a także działania w obszarze social media, co przyczynia się do wzrostu satysfakcji klientów oraz wysokiego zwrotu z inwestycji. Działania agencji są zorientowane na osiąganie konkretnych celów biznesowych, które przekładają się na długoterminowy rozwój i rozpoznawalność marek. Doskonała znajomość rynku pozwala Bluecloud Interactive na efektywne dostosowywanie komunikacji oraz ofert do potrzeb klientów.
W skrócie
  • Tworzenie doświadczeń klientów w różnych kanałach marketingowych
  • Zarządzanie marką i realizacja badań rynkowych
  • Zaawansowana analityka danych i programy lojalnościowe
  • Kampanie marketingowe w ecommerce i social media
  • Dostosowywanie strategii komunikacji do potrzeb odbiorców

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Bluecloud interactive osiągnęła 3 547 292 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 3 546 461 zł. Pozostałe przychody to 831 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 4 303 663 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 757 203 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 591 215 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 547 292 zł w 2023 roku.
• 8 137 700 zł w 2022 roku.
• 8 811 333 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -126 200 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -757 203 zł w 2023 roku.
• 85 347 zł w 2022 roku.
• 229 871 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Bluecloud interactive wynosi 2 364 861 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 8 868 230 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 394 144 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 364 861 zł w 2023 roku.
• 6 220 125 zł w 2022 roku.
• 7 183 300 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bluecloud interactive wynosi 3,95%. To oznacza, że firma ma szansę 3,95% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,646% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 3,95% w 2023 roku.
• 0,21% w 2022 roku.
• 0,12% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Bluecloud interactive wyniosła 667 069 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 667 069 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 667 069 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -420 598 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 087 667 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 111 178 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 667 069 zł w 2023 roku.
• 2 153 371 zł w 2022 roku.
• 2 789 159 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -114%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 180%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -19%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -21%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Bluecloud interactive wyniosły 1 087 667 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 667 069 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 163%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 181 278 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 087 667 zł w 2023 roku
• 1 548 568 zł w 2022 roku
• 2 269 703 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 163% w 2023 roku
• 72% w 2022 roku
• 81% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Bluecloud interactive wykazała przychody na poziomie 3 547 292 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -757 203 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -757 203 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 42 385 zł w 2022 roku
• 19 076 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Bluecloud interactive wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 12% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Loyalty Point posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 01.09.2023 jest Loyalty Point kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 27.03.2019 do 01.09.2023 był Loyalty Point kontrolując 58% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 10.10.2018 do 27.03.2019 najwięcej udziałów posiadał Loyalty Point . Jego udziały w tym czasie wynosiły 58%.