CREATIVE ANSWER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000270443
NIP
5252384416
REGON
140793911

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,4 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
3,1 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-359 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
2,5 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ALTOWA, 34
Kod pocztowy
02-386
Rejestracja
2006-12-21
Rozpoczęcie działalności
2007-02-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
office@creativeanswer.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis
Creative Answer to agencja marketingowa zajmująca się kompleksową obsługą mediówspołecznościowych oraz organizacją wydarzeń. Działa w obszarze marketingu 360, co oznacza, że oferuje szeroki wachlarz usług dotyczących zarówno działań online jak i offline. W swojej ofercie agencja posiada prowadzenie social media, gdzie zajmuje się zarządzaniem kontami klientów na popularnych platformach, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn oraz TikTok. Creative Answer ma również w ofercie produkcję materiałów BTL, które obejmują od konceptu przez realizację, aż po logistykę, co pozwala na stworzenie kompleksowych kampanii promocyjnych. Agencja planuje i organizuje różnorodne wydarzenia, zarówno tradycyjne, jak i online oraz hybrydowe, dostosowując rozwiązania do indywidualnych potrzeb klientów. W obszarze e-commerce, Creative Answer buduje platformy handlowe, zarówno od podstaw, jak i korzystając z gotowych rozwiązań, co umożliwia klientom rozwijanie ich obecności w sieci. Zespół składa się z kreatywnych specjalistów, którzy kładą duży nacisk na jakość i efektywność prowadzonych działań, dbając o ścisłą współpracę z klientem oraz realizację określonych celów biznesowych. Klientami agencji są zarówno większe marki, jak i mniejsze firmy, co świadczy o jej elastyczności i umiejętności dostosowywania się do różnych potrzeb rynkowych.
W skrócie
  • Obsługa mediów społecznościowych na platformach: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok
  • Organizacja wydarzeń: tradycyjnych, online i hybrydowych
  • Produkcja materiałów BTL: od konceptu do logistyki
  • Budowa platform e-commerce: dostosowane rozwiązania
  • Kompleksowa oferta marketingowa w zakresie kampanii 360

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creative answer osiągnęła 3 102 466 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 3 102 426 zł. Pozostałe przychody to 40 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 3 461 502 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 359 076 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 123 176 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 102 466 zł w 2023 roku.
• 5 181 573 zł w 2022 roku.
• 4 975 316 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 14 751 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -359 076 zł w 2023 roku.
• 259 607 zł w 2022 roku.
• 764 604 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Creative answer wynosi 2 448 488 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 7 756 165 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 145 480 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 448 488 zł w 2023 roku.
• 5 142 294 zł w 2022 roku.
• 6 946 527 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative answer wynosi 0,53%. To oznacza, że firma ma szansę 0,53% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,082% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,53% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Creative answer wyniosła 1 365 857 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 6527 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 359 330 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 365 857 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 506 903 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 858 954 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 149 445 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 365 857 zł w 2023 roku.
• 1 683 007 zł w 2022 roku.
• 1 711 071 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -26%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -71%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -11%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Creative answer wyniosły 858 954 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 365 857 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -56 513 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 858 954 zł w 2023 roku
• 817 028 zł w 2022 roku
• 949 427 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 32.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2023 roku
• 49% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creative answer wykazała przychody na poziomie 3 102 466 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -359 076 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -359 076 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 53 835 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Creative answer wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 16% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 15% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Soszyńska Anna posiada b.d. udziałów, które stanowią b.d.% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Carreira Katarzyna (0% udziałów)
• Soszyński Mikołaj (0% udziałów)
• Filipczuk Agata (0% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 22.04.2020 do 03.06.2020 była Carreira Katarzyna kontrolująca 80% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 13.12.2017 do 22.04.2020 najwięcej udziałów posiadała Carreira Katarzyna . Jej udziały w tym czasie wynosiły 80%.

Podobne organizacje do CREATIVE ANSWER