Creative Answer to agencja marketingowa zajmująca się kompleksową obsługą mediówspołecznościowych oraz organizacją wydarzeń. Działa w obszarze marketingu 360, co oznacza, że oferuje szeroki wachlarz usług dotyczących zarówno działań online jak i offline. W swojej ofercie agencja posiada prowadzenie social media, gdzie zajmuje się zarządzaniem kontami klientów na popularnych platformach, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn oraz TikTok. Creative Answer ma również w ofercie produkcję materiałów BTL, które obejmują od konceptu przez realizację, aż po logistykę, co pozwala na stworzenie kompleksowych kampanii promocyjnych. Agencja planuje i organizuje różnorodne wydarzenia, zarówno tradycyjne, jak i online oraz hybrydowe, dostosowując rozwiązania do indywidualnych potrzeb klientów. W obszarze e-commerce, Creative Answer buduje platformy handlowe, zarówno od podstaw, jak i korzystając z gotowych rozwiązań, co umożliwia klientom rozwijanie ich obecności w sieci. Zespół składa się z kreatywnych specjalistów, którzy kładą duży nacisk na jakość i efektywność prowadzonych działań, dbając o ścisłą współpracę z klientem oraz realizację określonych celów biznesowych. Klientami agencji są zarówno większe marki, jak i mniejsze firmy, co świadczy o jej elastyczności i umiejętności dostosowywania się do różnych potrzeb rynkowych.
W skrócie
Obsługa mediów społecznościowych na platformach: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok
Organizacja wydarzeń: tradycyjnych, online i hybrydowych
Produkcja materiałów BTL: od konceptu do logistyki
Budowa platform e-commerce: dostosowane rozwiązania
Kompleksowa oferta marketingowa w zakresie kampanii 360
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Creative answer osiągnęła 3 102 466 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 102 426 zł. Pozostałe przychody to 40 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 461 502 zł.
Strata netto wyniosła 359 076 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 123 176 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 102 466 zł w 2023 roku.
• 5 181 573 zł w 2022 roku.
• 4 975 316 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 14 751 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -359 076 zł w 2023 roku.
• 259 607 zł w 2022 roku.
• 764 604 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative answer wynosi 2 448 488 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 7 756 165 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 145 480 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 448 488 zł w 2023 roku.
• 5 142 294 zł w 2022 roku.
• 6 946 527 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative answer wynosi 0,53%. To oznacza, że firma ma szansę 0,53% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,082% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,53% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative answer wyniosła 1 365 857 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 6527 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 359 330 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 365 857 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 506 903 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 858 954 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 149 445 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 365 857 zł w 2023 roku.
• 1 683 007 zł w 2022 roku.
• 1 711 071 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -71%.
Marża operacyjna wyniosła -11%.
Marża netto wyniosła -12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative answer wyniosły 858 954 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 365 857 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -56 513 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 858 954 zł w 2023 roku
• 817 028 zł w 2022 roku
• 949 427 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 32.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2023 roku
• 49% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative answer wykazała przychody na poziomie 3 102 466 zł.
Organizacja zarobiła -359 076 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -359 076 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 53 835 zł w 2021 roku