SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB PROKURENT SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU I PROKURENT ŁĄCZNIE.
Agencja reklamowa ADAH Advertising, z siedzibą w Warszawie, działa na rynku od ponad20 lat, oferując pełen wachlarz usług reklamowych i kreatywnych. Specjalizuje się w projektowaniu graficznym oraz tworzeniu identyfikacji wizualnej, komunikacji marketingowej, copywritingu, produkcji materiałów wideo, organizacji eventów oraz dostarczaniu rozwiązań w zakresie wydarzeń promocyjnych. Firma posiada doświadczenie w pracy z klientami z różnych branż, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Każdy projekt realizowany jest z najwyższą starannością i indywidualnym podejściem do klienta, co sprawia, że ADAH wyróżnia się na tle konkurencji. W zakresie marketingu internetowego dominują usługi SEO i SEM, a także kampanie reklamowe w Google. Zespół składa się z doświadczonych specjalistów, którzy angażują się w każdy etap realizacji projektu, od koncepcji po finalną produkcję. Dzięki ich umiejętnościom i pasji agencja zapewnia klientom efektywne i unikalne rozwiązania reklamowe.
W skrócie
Projektowanie graficzne i identyfikacja wizualna
Tworzenie kampanii marketingowych i copywriting
Produkcja wideo i organizacja eventów
Marketing internetowy: SEO, SEM, Google Ads
Indywidualne podejście do każdego klienta
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Adah advertising osiągnęła 2 967 105 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 839 118 zł. Pozostałe przychody to 127 988 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 784 899 zł.
Zysk netto wyniósł 54 219 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 139 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 967 105 zł w 2023 roku.
• 2 967 105 zł w 2022 roku.
• 2 832 212 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 32 522 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 54 219 zł w 2023 roku.
• 54 219 zł w 2022 roku.
• 225 196 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adah advertising wynosi 2 915 895 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
542 188 zł a 7 417 764 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 186 046 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 915 895 zł w 2023 roku.
• 2 915 895 zł w 2022 roku.
• 3 469 210 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adah advertising wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,028% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,12% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adah advertising wyniosła 1 477 137 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 365 659 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 111 478 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 477 137 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 961 265 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 515 872 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 86 132 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 477 137 zł w 2023 roku.
• 1 477 137 zł w 2022 roku.
• 2 207 967 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Adah advertising wyniosły 515 872 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 477 137 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 272 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 515 872 zł w 2023 roku
• 515 872 zł w 2022 roku
• 1 300 920 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2023 roku
• 35% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adah advertising wykazała przychody na poziomie 2 967 105 zł.
Organizacja zarobiła 57 343 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3124 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 54 219 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 521 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3124 zł w 2023 roku
• 3124 zł w 2022 roku
• 14 649 zł w 2021 roku