ABC REKLAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000237558
NIP
9532504817
REGON
340055940

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
2,3 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
3,1 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
335 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
4,3 mln
Info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
BYDGOSZCZ
Adres
UL. GLINKI, 91
Kod pocztowy
85-861
Rejestracja
2005-07-15
Rozpoczęcie działalności
2005-08-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPOWAŻNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU SAMOISTNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE A POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU TYLKO ŁĄCZNIE Z PREZESEM.
Opis
ABC REKLAMA to firma specjalizująca się w reklamie zewnętrznej, działająca na rynkuod ponad dekady. Znana jest z kompleksowego podejścia do reklamy outdoorowej, obejmującego projektowanie, produkcję, obsługę oraz utrzymanie sieci reklamowych. Firma zarządza ponad 50% tablic billboardowych w województwie kujawsko-pomorskim, co świadczy o dużym zasięgu i znaczącej pozycji na rynku. ABC REKLAMA oferuje różnorodne usługi, w tym produkcję i instalację billboardów, wynajem powierzchni reklamowej, obsługę tablic reklamowych oraz tworzenie i wdrażanie kampanii reklamowych. Firma zajmuje się również mniejszymi formami reklamy, takimi jak gadżety i materiały POS. Klienci doceniają ABC REKLAMA za solidność, terminowość oraz wysoką jakość świadczonych usług, co potwierdza długa lista referencyjna i liczne umowy o stałej współpracy. Firma nie tylko realizuje klasyczne kampanie reklamowe, ale także podejmuje się innowacyjnych projektów zgodnych z najnowszymi trendami. Istotnym elementem działalności ABC REKLAMA jest również kontakt z klientem firma zawsze chętnie doradza i odpowiada na wszelkie pytania, dbając o zadowolenie i satysfakcję z usług na najwyższym poziomie.
W skrócie
  • Reklama zewnętrzna: projektowanie, produkcja, obsługa
  • Billboardy: duży udział w rynku woj. kujawsko-pomorskiego
  • Mniejsze formy reklamy: gadżety, materiały POS
  • Obsługa tablic reklamowych, wynajem powierzchni
  • Długotrwałe współprace, wysoka jakość usług

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Abc reklama osiągnęła 3 083 976 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 3 083 976 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2 749 426 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 334 549 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -191 883 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 083 976 zł w 2023 roku.
• 2 807 014 zł w 2022 roku.
• 2 830 133 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 54 181 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 334 549 zł w 2023 roku.
• 134 055 zł w 2022 roku.
• 23 573 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Abc reklama wynosi 4 266 450 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 872 269 zł a 7 709 939 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 184 993 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 266 450 zł w 2023 roku.
• 3 028 920 zł w 2022 roku.
• 2 501 861 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Abc reklama wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,023% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,47% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Abc reklama wyniosła 2 294 663 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 50 580 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 2 244 083 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 294 663 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 163 025 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 131 637 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 77 301 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 294 663 zł w 2023 roku.
• 1 786 688 zł w 2022 roku.
• 2 162 091 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 29%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 11%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Abc reklama wyniosły 1 131 637 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 294 663 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -50 956 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 131 637 zł w 2023 roku
• 958 212 zł w 2022 roku
• 1 467 670 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Abc reklama wykazała przychody na poziomie 3 083 976 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 369 201 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 34 652 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 334 549 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5775 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 34 652 zł w 2023 roku
• 15 264 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Abc reklama wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 67% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 67% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Klaużyński Tomasz posiada 910 udziałów, które stanowią 91% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 26.04.2022 jest Klaużyński Tomasz kontrolujący 91% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 09.07.2013 do 26.04.2022:
• Klaużyńska Grażyna (50% udziałów)
• Klaużyński Tomasz (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.07.2005 do 09.07.2013:
• Klaużyńska Grażyna (50% udziałów)
• Klaużyński Tomasz (50% udziałów)