SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPOWAŻNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU SAMOISTNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE A POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU TYLKO ŁĄCZNIE Z PREZESEM.
ABC REKLAMA to firma specjalizująca się w reklamie zewnętrznej, działająca na rynkuod ponad dekady. Znana jest z kompleksowego podejścia do reklamy outdoorowej, obejmującego projektowanie, produkcję, obsługę oraz utrzymanie sieci reklamowych. Firma zarządza ponad 50% tablic billboardowych w województwie kujawsko-pomorskim, co świadczy o dużym zasięgu i znaczącej pozycji na rynku. ABC REKLAMA oferuje różnorodne usługi, w tym produkcję i instalację billboardów, wynajem powierzchni reklamowej, obsługę tablic reklamowych oraz tworzenie i wdrażanie kampanii reklamowych. Firma zajmuje się również mniejszymi formami reklamy, takimi jak gadżety i materiały POS. Klienci doceniają ABC REKLAMA za solidność, terminowość oraz wysoką jakość świadczonych usług, co potwierdza długa lista referencyjna i liczne umowy o stałej współpracy. Firma nie tylko realizuje klasyczne kampanie reklamowe, ale także podejmuje się innowacyjnych projektów zgodnych z najnowszymi trendami. Istotnym elementem działalności ABC REKLAMA jest również kontakt z klientem firma zawsze chętnie doradza i odpowiada na wszelkie pytania, dbając o zadowolenie i satysfakcję z usług na najwyższym poziomie.
W skrócie
Reklama zewnętrzna: projektowanie, produkcja, obsługa
Billboardy: duży udział w rynku woj. kujawsko-pomorskiego
Mniejsze formy reklamy: gadżety, materiały POS
Obsługa tablic reklamowych, wynajem powierzchni
Długotrwałe współprace, wysoka jakość usług
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Abc reklama osiągnęła 3 083 976 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 083 976 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 749 426 zł.
Zysk netto wyniósł 334 549 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -191 883 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 083 976 zł w 2023 roku.
• 2 807 014 zł w 2022 roku.
• 2 830 133 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 54 181 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 334 549 zł w 2023 roku.
• 134 055 zł w 2022 roku.
• 23 573 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Abc reklama wynosi 4 266 450 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
872 269 zł a 7 709 939 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 184 993 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 266 450 zł w 2023 roku.
• 3 028 920 zł w 2022 roku.
• 2 501 861 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Abc reklama wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,023% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,47% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Abc reklama wyniosła 2 294 663 zł.
a
ktywa trwałe to 50 580 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 244 083 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 294 663 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 163 025 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 131 637 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 77 301 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 294 663 zł w 2023 roku.
• 1 786 688 zł w 2022 roku.
• 2 162 091 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 29%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Abc reklama wyniosły 1 131 637 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 294 663 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -50 956 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 131 637 zł w 2023 roku
• 958 212 zł w 2022 roku
• 1 467 670 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Abc reklama wykazała przychody na poziomie 3 083 976 zł.
Organizacja zarobiła 369 201 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 34 652 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 334 549 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5775 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 34 652 zł w 2023 roku
• 15 264 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku