SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST: WSPÓŁDZIAŁANIE PREZESA ZARZĄDU Z WICEPREZESEM ZARZĄDU BĄDŹ WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH WICEPREZESÓW ZARZĄDU BĄDŹ WSPÓŁDZIAŁANIE CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Generowanie zysków przez digital marketing i social media
Tworzenie kreatywnych koncepcji graficznych i stron internetowych
Zwiększanie zasięgów w mediach społecznościowych
Obsługa klientów z różnych branż, w tym SaaS i e-rekrutacja
Online Media Planners to agencja digital marketingu i social media, która działa na rynku od 2014 roku. Ich misją jest efektywne planowanie komunikacji marketingowej, dzięki czemu zdobyli zaufanie ponad 940 zadowolonych klientów. Agencja specjalizuje się w generowaniu realnych efektów w sprzedaży oraz budowaniu wizerunku w sieci. Oferują kompleksowe usługi, w tym kampanie performance, które maksymalizują wyniki na wszystkich kanałach digital marketingu. W ramach działań social media, Online Media Planners tworzy angażujące kampanie, które zwiększają zasięg oraz wykorzystują potencjał profili firmowych. Dodatkowo, dział graficzny i IT agencji zajmuje się tworzeniem kreatywnych koncepcji oraz projektowaniem stron internetowych i kreacji, wspierając efektywność działań marketingowych swoich klientów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, agencja potrafi skutecznie dobierać odpowiednie media oraz grupy docelowe, co przekłada się na wysoką jakość ich działań. W ich portfolio znajdują się takie marki jak DoxyChain i Huawei Enterprise, co świadczy o ich wszechstronności i umiejętności dostosowywania strategii do specyfiki klienta.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Online media planners osiągnęła 2 769 250 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 708 993 zł. Pozostałe przychody to 60 257 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 270 436 zł.
Zysk netto wyniósł 438 557 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 231 258 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 769 250 zł w 2023 roku.
• 2 348 494 zł w 2022 roku.
• 1 954 054 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 36 552 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 438 557 zł w 2023 roku.
• 403 420 zł w 2022 roku.
• 318 479 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Online media planners wynosi 441 tys. zł.
EBITDA Online media planners wynosi 441 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
28 583 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 441 266 zł w
2023 roku.
• 465 345 zł w
2022 roku.
• 367 795 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
28 154 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 441 266 zł w
2023 roku.
• 465 345 zł w
2022 roku.
• 374 737 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Online media planners wynosi 4 995 916 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 395 521 zł a 7 442 780 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 504 219 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 995 916 zł w 2023 roku.
• 4 708 910 zł w 2022 roku.
• 3 803 621 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Online media planners wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 273 019
zł.
Koszty operacyjne Online media planners wyniosły 2 267 727
zł.
Wynagrodzenia stanowią 12%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-15 174 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 273 019 zł w 2023 roku
• 164 203 zł w 2022 roku
• 283 793 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
3.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
12% w 2023 roku
•
9% w 2022 roku
•
18% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Online media planners wyniosła 2 224 536 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 224 536 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 224 536 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 860 695 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 363 841 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 268 355 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 224 536 zł w 2023 roku.
• 2 376 683 zł w 2022 roku.
• 1 943 549 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Online media planners wyniosły 363 841 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 224 536 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3433 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 363 841 zł w 2023 roku
• 337 261 zł w 2022 roku
• 307 547 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2023 roku
• 14% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Online media planners wykazała przychody na poziomie 2 769 250 zł.
Organizacja zarobiła 495 076 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 56 519 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 438 557 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2868 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 56 519 zł w 2023 roku
• 40 357 zł w 2022 roku
• 31 943 zł w 2021 roku