SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, NATOMIAST W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Organizacja Agencja reklamowa 4 all osiągnęła 2 133 435 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 133 435 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 050 234 zł.
Zysk netto wyniósł 83 201 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -440 005 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 133 435 zł w 2023 roku.
• 2 083 517 zł w 2022 roku.
• 1 562 839 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -100 264 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 83 201 zł w 2023 roku.
• 328 539 zł w 2022 roku.
• 190 487 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa 4 all wynosi 2 941 030 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
832 010 zł a 6 324 990 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -735 658 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 941 030 zł w 2023 roku.
• 3 981 526 zł w 2022 roku.
• 2 835 795 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa 4 all wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa 4 all wyniosła 1 937 614 zł.
a
ktywa trwałe to 445 468 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 492 147 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 937 614 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 581 248 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 356 367 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -60 654 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 937 614 zł w 2023 roku.
• 2 290 916 zł w 2022 roku.
• 1 665 598 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa 4 all wyniosły 356 367 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 937 614 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -5634 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 356 367 zł w 2023 roku
• 586 438 zł w 2022 roku
• 289 658 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2023 roku
• 26% w 2022 roku
• 17% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa 4 all wykazała przychody na poziomie 2 133 435 zł.
Organizacja zarobiła 96 805 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 13 604 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 83 201 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -27 444 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 13 604 zł w 2023 roku
• 33 879 zł w 2022 roku
• 20 027 zł w 2021 roku