MAZOWIECKA AGENCJA HANDLOWA "SPOŁEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000027953
NIP
5261513362
REGON
012156477

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
2,4 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
2 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
195 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
3,8 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
GRAŻYNY, 13/15
Kod pocztowy
02-548
Rejestracja
2001-08-03
Rozpoczęcie działalności
1996-10-01
Kapitał zakładowy
1970000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
Mazowiecka Agencja Handlowa "Społem" to dynamicznie działająca spółka z ograniczonąodpowiedzialnością, która skupia się na handlu detalicznym i hurtowym. Organizacja dysponuje siecią sklepów i punktów sprzedaży, oferując szeroki asortyment produktów spożywczych i przemysłowych, co przyczynia się do zaspokajania różnorodnych potrzeb klientów. Mazowiecka Agencja Handlowa "Społem" wyróżnia się na tle konkurencji dzięki długotrwałemu doświadczeniu na rynku oraz silnym relacjom z kontrahentami, co zapewnia stabilność i jakość oferowanych produktów. Dodatkowo, firma ma na swoim koncie liczne osiągnięcia, w tym zdobyte nagrody i wyróżnienia, takie jak Medal Europejski, które potwierdzają jakość i profesjonalizm jej działalności.
W skrócie
  • Detale i hurt sprzedaż produktów spożywczych i przemysłowych
  • Sieć sklepów i punktów sprzedaży
  • Silne relacje z kontrahentami
  • Osiągnięcia, w tym zdobycie Medalu Europejskiego

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Mazowiecka agencja handlowa "społem" osiągnęła 2 034 633 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 880 642 zł. Pozostałe przychody to 153 991 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 1 685 678 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 194 964 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 38 090 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 034 633 zł w 2023 roku.
• 1 759 150 zł w 2022 roku.
• 1 724 641 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 778 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 194 964 zł w 2023 roku.
• 153 026 zł w 2022 roku.
• 78 324 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Mazowiecka agencja handlowa "społem" wynosi 3 821 989 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 685 712 zł a 8 990 462 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 29 091 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 821 989 zł w 2023 roku.
• 3 439 129 zł w 2022 roku.
• 3 061 289 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mazowiecka agencja handlowa "społem" wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Mazowiecka agencja handlowa "społem" wyniosła 2 412 304 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 623 639 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 788 665 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 412 304 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 2 247 616 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 164 688 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -2909 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 412 304 zł w 2023 roku.
• 2 371 744 zł w 2022 roku.
• 2 325 919 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Mazowiecka agencja handlowa "społem" wyniosły 164 688 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 412 304 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3688 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 164 688 zł w 2023 roku
• 166 066 zł w 2022 roku
• 194 943 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
• 8% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Mazowiecka agencja handlowa "społem" wykazała przychody na poziomie 2 034 633 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 226 853 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 31 889 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 194 964 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -766 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 31 889 zł w 2023 roku
• 17 558 zł w 2022 roku
• 12 973 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Mazowiecka agencja handlowa "społem" wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 46% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.007%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
"społem" Warszawska Spółdzielnia Spożywców Praga Południe posiada 133 udziałów, które stanowią 16.9% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
"społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców posiada 126 udziałów, które stanowią 16% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółdzielnia Spożywców "mokpol" posiada 126 udziałów, które stanowią 16% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
"społem" Warszawska Spółdzielnia Spożywców Wola posiada 117 udziałów, które stanowią 14.8% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
"społem" Warszawska Spółdzielnia Spożywców Śródmieście posiada 93 udziałów, które stanowią 11.8% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 13.11.2024 jest "społem" Warszawska Spółdzielnia Spożywców Praga Południe kontrolujący 17% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 17.11.2017 do 13.11.2024 był "społem" Warszawska Spółdzielnia Spożywców Praga Południe kontrolując 16% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 26.09.2016 do 17.11.2017 najwięcej udziałów posiadał "społem" Warszawska Spółdzielnia Spożywców Praga Południe . Jego udziały w tym czasie wynosiły 16%.