PTR DIGITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000543465
NIP
6762484749
REGON
360769351

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
2,3 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
2,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-479 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
3,2 mln
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. STEPOWA, 30
Kod pocztowy
30-698
Rejestracja
2015-02-12
Rozpoczęcie działalności
2015-02-12
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@ptrdigital.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis
PTR Digital to agencja specjalizująca się w eCommerce, która oferuje kompleksoweusługi w zakresie marketingu i promocji produktów oraz marek w sieci. W swojej ofercie posiada działania mające na celu efektywne zaprezentowanie produktów, uwzględniając indywidualne potrzeby i oczekiwania klientów. Dzięki bogatemu portfolio, agencja wyróżnia się unikalnym podejściem do kampanii marketingowych, które łączą zarówno edukacyjne aspekty, jak i promocję zdrowego stylu życia. PTR Digital realizuje zróżnicowane projekty, w tym stworzenie sklepów w sklepach, skuteczne wprowadzenie produktów znanych marek do aptek internetowych, a także przeprowadzanie długofalowych kampanii promocyjnych. Sukces agencji potwierdzają liczne projekty, takie jak współpraca z markami Philips, Samsung czy La Roche-Posay. Na przestrzeni lat PTR Digital zdobyło uznanie w branży, co świadczy o ich różnorodnych osiągnięciach w obszarze eCommerce. Agencja stawia na innowacyjne rozwiązania i wyjątkowy design materiałów promocyjnych, tworząc tym samym przestrzeń dla marek, aby mogły zaistnieć na konkurencyjnym rynku.
W skrócie
  • Specjalizacja w eCommerce
  • Kampanie promocyjne dla znanych marek
  • Tworzenie sklepów w sklepach
  • Marketing z wykorzystaniem rich contentu
  • Edukacyjne działania promujące zdrowy styl życia

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ptr digital osiągnęła 2 417 139 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 2 417 120 zł. Pozostałe przychody to 18 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2 895 885 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 478 765 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 207 362 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 417 139 zł w 2023 roku.
• 3 287 320 zł w 2022 roku.
• 3 287 320 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -142 262 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -478 765 zł w 2023 roku.
• 1 138 957 zł w 2022 roku.
• 1 138 957 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Ptr digital wynosi 3 178 260 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 8 356 450 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 63 210 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 178 260 zł w 2023 roku.
• 8 660 357 zł w 2022 roku.
• 8 660 357 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ptr digital wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Ptr digital wyniosła 2 304 997 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 2 304 997 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 304 997 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 2 089 112 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 215 884 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 258 395 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 304 997 zł w 2023 roku.
• 2 852 207 zł w 2022 roku.
• 2 852 207 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -21%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -23%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -20%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -20%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Ptr digital wyniosły 215 884 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 304 997 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 273 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 215 884 zł w 2023 roku
• 301 565 zł w 2022 roku
• 301 565 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2023 roku
• 11% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ptr digital wykazała przychody na poziomie 2 417 139 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -478 765 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -478 765 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -11 028 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 102 524 zł w 2022 roku
• 102 524 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ptr digital wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 22% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 13% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 12% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 22% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zielonka Jacek posiada 980 udziałów, które stanowią 98% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Krzyżanowski Antoni posiada 20 udziałów, które stanowią 2% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 24.06.2019 jest Zielonka Jacek kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 12.02.2015 do 24.06.2019 był Zielonka Jacek kontrolując 100% udziałów.

Podobne organizacje do PTR DIGITAL