Dostarcza kompleksowe rozwiązania w reklamie miejskiej.
Produkuje i montuje ekrany LCD oraz LED.
Specjalizuje się w oklejaniu całopojazdowym i produkcji plakatów.
Realizuje niestandardowe kampanie ambientowe.
Obsługuje klientów w 25 aglomeracjach z 7690000 pasażerów rocznie.
Metromedia Polska to wiodąca firma w obszarze reklamy i komunikacji miejskiej, która od ponad 11 lat dostarcza kompleksowe rozwiązania reklamowe, skupiając się na efektywnym wykorzystaniu przestrzeni komunikacyjnej. Firma zyskała uznanie dzięki wprowadzeniu innowacyjnych nośników reklamowych, takich jak ramki reklamowe o formacie 90 x 30 cm, które po raz pierwszy zostały umieszczone w Warszawskim Metrze. Działalność Metromedia Polska obejmuje szeroki wachlarz usług, w tym produkcję i montaż ekranów LCD i LED, oklejanie pojazdów, a także dystrybucję materiałów reklamowych takich jak plakaty. W zakresie działań ambientowych, Metromedia Polska promuje niestandardowe rozwiązania reklamowe, które w pełni wykorzystują kontekst przestrzeni miejskiej, angażując pasażerów w interakcje z otoczeniem. Zespół firmy składa się z doświadczonych profesjonalistów, którzy specjalizują się w realizacji kampanii dla czołowych klientów na rynku polskim. Misją Metromedia jest dostarczanie skutecznych rozwiązań reklamowych, które są oparte na mierzalnych celach i analizie wyników.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Metromedia polska osiągnęła 3 575 008 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 575 008 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 541 354 zł.
Zysk netto wyniósł 33 654 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -298 700 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 575 008 zł w 2023 roku.
• 4 274 279 zł w 2022 roku.
• 3 383 171 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3920 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 33 654 zł w 2023 roku.
• 30 784 zł w 2022 roku.
• 67 282 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Metromedia polska wynosi 67 tys. zł.
EBITDA Metromedia polska wynosi 105 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
5368 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 66 928 zł w
2023 roku.
• 56 886 zł w
2022 roku.
• 84 678 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
10 778 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 105 277 zł w
2023 roku.
• 56 886 zł w
2022 roku.
• 84 678 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Metromedia polska wynosi 2 993 067 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
336 536 zł a 8 937 520 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -104 269 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 993 067 zł w 2023 roku.
• 3 422 528 zł w 2022 roku.
• 2 951 363 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Metromedia polska wynosi 0,63%. To oznacza, że firma ma szansę 0,63% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,078% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,63% w 2023 roku.
• 0,60% w 2022 roku.
• 0,17% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 371 325
zł.
Koszty operacyjne Metromedia polska wyniosły 3 508 080
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
10 709 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 371 325 zł w 2023 roku
• 305 063 zł w 2022 roku
• 264 269 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2023 roku
•
7% w 2022 roku
•
8% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Metromedia polska wyniosła 2 727 284 zł.
a
ktywa trwałe to 85 827 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 641 457 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 727 284 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 633 486 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 093 798 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 179 398 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 727 284 zł w 2023 roku.
• 2 719 213 zł w 2022 roku.
• 1 941 183 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Metromedia polska wyniosły 2 093 798 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 727 284 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 48 834 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 093 798 zł w 2023 roku
• 2 119 381 zł w 2022 roku
• 1 372 135 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Metromedia polska wykazała przychody na poziomie 3 575 008 zł.
Organizacja zarobiła 55 627 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 21 973 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 33 654 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 40% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3662 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 21 973 zł w 2023 roku
• 8019 zł w 2022 roku
• 7059 zł w 2021 roku