SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA PODPISÓW ORAZ OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Usługi obejmujące reklamę w galeriach i organizację eventów.
Współprace z markami takimi jak Cortland i Orange.
Innowacyjne podejście do mediów cyfrowych.
Realizacja kompleksowych kampanii reklamowych.
OOH Media Polska to agencja specjalizująca się w tworzeniu i realizacji kampanii reklamowych w przestrzeni publicznej, z szczególnym uwzględnieniem dużych formatów oraz mediów digital out-of-home (DOOH). Firma oferuje kompleksowe usługi w zakresie reklamy w galeriach handlowych, organizacji wydarzeń oraz produkcji materiałów reklamowych, których celem jest skuteczne dotarcie do klientów w strategicznych lokalizacjach. OOH Media Polska wyróżnia się innowacyjnym podejściem do mediów cyfrowych, co pozwala na efektywne angażowanie odbiorców oraz wysoką jakość przekazu. Agencja współpracuje z wieloma znanymi markami, realizując kampanie, które skupiają się na wysokiej efektywności oraz estetyce. Do ich osiągnięć należy m.in. udana kampania reklamowa z udziałem marki Cortland, promująca nowy MacBook Air, a także współpraca z Orange, w ramach której agencja obsługuje coraz większą liczbę lokalizacji reklamowych. OOH Media Polska stawia na nowoczesne rozwiązania i efektywne wykorzystanie przestrzeni reklamowej, co czyni ich ofertę konkurencyjną na rynku reklamowym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ooh media polska osiągnęła 4 108 583 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 108 583 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 355 570 zł.
Strata netto wyniosła 246 987 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -166 301 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 108 583 zł w 2023 roku.
• 4 139 916 zł w 2022 roku.
• 9 560 069 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -48 629 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -246 987 zł w 2023 roku.
• -216 318 zł w 2022 roku.
• 39 987 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ooh media polska wynosi -232 tys. zł.
EBITDA Ooh media polska wynosi -232 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
52 049 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -232 105 zł w
2023 roku.
• -216 025 zł w
2022 roku.
• -146 463 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
52 318 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -232 105 zł w
2023 roku.
• -216 025 zł w
2022 roku.
• -146 463 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ooh media polska wynosi 2 947 292 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 10 271 458 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -162 269 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 947 292 zł w 2023 roku.
• 3 153 421 zł w 2022 roku.
• 7 089 043 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ooh media polska wynosi 1,12%. To oznacza, że firma ma szansę 1,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,148% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,12% w 2023 roku.
• 0,74% w 2022 roku.
• 0,75% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 196 884
zł.
Koszty operacyjne Ooh media polska wyniosły 4 340 688
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-30 914 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 196 884 zł w 2023 roku
• 264 268 zł w 2022 roku
• 351 823 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2023 roku
•
6% w 2022 roku
•
4% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ooh media polska wyniosła 1 708 904 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 708 904 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 708 904 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 277 649 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 431 255 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 52 502 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 708 904 zł w 2023 roku.
• 1 314 551 zł w 2022 roku.
• 3 290 436 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -89%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ooh media polska wyniosły 1 431 255 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 708 904 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 84%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 81 225 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 431 255 zł w 2023 roku
• 789 915 zł w 2022 roku
• 2 549 483 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 84% w 2023 roku
• 60% w 2022 roku
• 77% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ooh media polska wykazała przychody na poziomie 4 108 583 zł.
Organizacja zarobiła -246 987 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -246 987 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku