Astrum Reklama to agencja reklamowa z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem, którarozpoczęła swoją działalność w 1991 roku. W ciągu lat firma stała się synonimem jakości i rzetelności, a dzięki ciągłemu inwestowaniu w rozwój zarówno własny, jak i swoich pracowników, zyskuje umiejętności dostosowywania się do zmieniających się potrzeb rynku reklamowego. Zespół Astrum Reklama składa się z pasjonatów kreatywnej reklamy, którzy łączą zdobytą wiedzę z praktycznym podejściem do strategii marketingowych. Oferują kompleksową obsługę w zakresie produkcji poligraficznej, projektowania graficznego, organizacji eventów oraz działań promocyjnych, co pozwala na skuteczne wspieranie klientów w budowaniu ich wizerunku oraz marki. Przedsiębiorstwo dysponuje także przestrzeniami magazynowymi i oferuje usługi konfekcjonowania, co przyczynia się do sprawnej dystrybucji produktów. Astrum Reklama stawia na jakość, a każdy projekt traktuje indywidualnie, aby jak najlepiej zaspokoić specyficzne potrzeby klientów, będąc dla nich partnerem w tworzeniu efektywnych rozwiązań reklamowych.
W skrócie
Działalność agencji reklamowej od 1991 roku
Produkcja poligraficzna, projektowanie graficzne
Organizacja eventów i działań promocyjnych
Usługi konfekcjonowania i magazynowania
Indywidualne podejście do klientów i ich potrzeb
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Astrum reklama osiągnęła 2 725 510 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 725 510 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 717 571 zł.
Zysk netto wyniósł 7939 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 362 755 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 725 510 zł w 2019 roku.
• 2 332 946 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3970 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7939 zł w 2019 roku.
• -2179 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Astrum reklama wynosi 1 999 904 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
79 395 zł a 6 813 776 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 999 952 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 999 904 zł w 2019 roku.
• 1 812 982 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Astrum reklama wynosi 0,22%. To oznacza, że firma ma szansę 0,22% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,071% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,22% w 2019 roku.
• 0,39% w 2018 roku.
• 0,08% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Astrum reklama wyniosła 993 430 zł.
a
ktywa trwałe to 499 658 zł.
a
ktywa obrotowe to 493 772 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 993 430 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 201 519 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 791 911 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 496 715 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 993 430 zł w 2019 roku.
• 1 368 695 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Astrum reklama wyniosły 791 911 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 993 430 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 80%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 395 956 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 791 911 zł w 2019 roku
• 1 025 115 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 80% w 2019 roku
• 75% w 2018 roku
• 0% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Astrum reklama wykazała przychody na poziomie 2 725 510 zł.
Organizacja zarobiła 8724 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 785 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7939 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 785 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku