Astrum Reklama to agencja reklamowa z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem, która rozpoczęła swoją działalność w 1991 roku. W ciągu lat firma stała się synonimem jakości i rzetelności, a dzięki ciągłemu inwestowaniu w rozwój zarówno własny, jak i swoich pracowników, zyskuje umiejętności dostosowywania się do zmieniających się potrzeb rynku reklamowego. Zespół Astrum Reklama składa się z pasjonatów kreatywnej reklamy, którzy łączą zdobytą wiedzę z praktycznym podejściem do strategii marketingowych. Oferują kompleksową obsługę w zakresie produkcji poligraficznej, projektowania graficznego, organizacji eventów oraz działań promocyjnych, co pozwala na skuteczne wspieranie klientów w budowaniu ich wizerunku oraz marki. Przedsiębiorstwo dysponuje także przestrzeniami magazynowymi i oferuje usługi konfekcjonowania, co przyczynia się do sprawnej dystrybucji produktów. Astrum Reklama stawia na jakość, a każdy projekt traktuje indywidualnie, aby jak najlepiej zaspokoić specyficzne potrzeby klientów, będąc dla nich partnerem w tworzeniu efektywnych rozwiązań reklamowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Astrum reklama osiągnęła 3 630 879 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 630 879 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 542 714 zł.
Zysk netto wyniósł 88 165 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 605 146 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 630 879 zł w 2023 roku.
• 1 012 300 zł w 2022 roku.
• 3 632 628 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 14 694 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 88 165 zł w 2023 roku.
• 19 442 zł w 2022 roku.
• 21 424 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Astrum reklama wynosi 97 tys. zł.
EBITDA Astrum reklama wynosi 110 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Astrum reklama wynosi 3 079 636 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
306 389 zł a 9 077 197 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 513 273 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 079 636 zł w 2023 roku.
• 992 901 zł w 2022 roku.
• 2 749 198 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Astrum reklama wynosi 0,21%. To oznacza, że firma ma szansę 0,21% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,023% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,21% w 2023 roku.
• 0,37% w 2022 roku.
• 0,35% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 164 973
zł.
Koszty operacyjne Astrum reklama wyniosły 3 533 994
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
27 496 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 164 973 zł w 2023 roku
• 128 141 zł w 2022 roku
• 131 347 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2023 roku
•
13% w 2022 roku
•
4% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Astrum reklama wyniosła 1 529 415 zł.
a
ktywa trwałe to 447 062 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 082 353 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 529 415 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 408 519 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 120 897 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 254 903 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 529 415 zł w 2023 roku.
• 1 077 635 zł w 2022 roku.
• 1 076 754 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Astrum reklama wyniosły 1 120 897 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 529 415 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 73%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 186 816 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 120 897 zł w 2023 roku
• 757 282 zł w 2022 roku
• 754 419 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 73% w 2023 roku
• 70% w 2022 roku
• 70% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Astrum reklama wykazała przychody na poziomie 3 630 879 zł.
Organizacja zarobiła 88 165 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 88 165 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku