SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH ORAZ SKŁADANIA PODPISÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE LUB PROKURENT, O ILE ZOSTANIE USTANOWIONY.
Specjalizacja w usługach marketingowych i e-marketingowych
Tworzenie profesjonalnych projektów graficznych
Organizacja konferencji, kongresów i wydarzeń integracyjnych
Indywidualne podejście do każdego projektu
Dążenie do osiągania optymalnych rezultatów dla klientów
EEC-Marketing to dynamiczna agencja marketingowa, która kładzie duży nacisk na efektywność oraz zaspokojenie potrzeb swoich klientów. Zespół ekspertów potrafi dostosować się do różnorodnych wymagań, zapewniając profesjonalne usługi w zakresie marketingu, e-marketingu oraz projektów graficznych. Działając z entuzjazmem i pełnym zaangażowaniem, agencja dąży do maksymalizacji sukcesu współpracujących z nią klientów. EEC-Marketing wyróżnia się indywidualnym podejściem do każdego zlecenia, co przekłada się na staranność i jakość realizowanych projektów. Dzięki innowacyjnym metodom oraz ścisłej współpracy z klientami, agencja jest w stanie zaproponować działania marketingowe, które przynoszą oczekiwane rezultaty. EEC-Marketing świadczy również usługi w zakresie organizacji wydarzeń — od konferencji po imprezy integracyjne, co czyni ją wszechstronnym partnerem w dziedzinie promocji i komunikacji. Misją agencji jest nie tylko zapewnienie klientów efektywnych narzędzi marketingowych, ale także budowanie ich zaufania poprzez odpowiedzialne i skuteczne działanie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Eec-marketing osiągnęła 4 015 797 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 015 797 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 013 116 zł.
Zysk netto wyniósł 2681 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 39 496 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 015 797 zł w 2023 roku.
• 1 356 000 zł w 2022 roku.
• 1 076 000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6430 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2681 zł w 2023 roku.
• 2000 zł w 2022 roku.
• 1000 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Eec-marketing wynosi 3 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
7562 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2946 zł w
2023 roku.
• 2000 zł w
2022 roku.
• 1000 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Eec-marketing wynosi 3 052 131 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
26 808 zł a 10 039 493 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 24 186 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 052 131 zł w 2023 roku.
• 1 038 750 zł w 2022 roku.
• 845 833 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Eec-marketing wynosi 0,39%. To oznacza, że firma ma szansę 0,39% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,057% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,39% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Eec-marketing wyniosły 4 012 851
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-82 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Eec-marketing wyniosła 1 274 912 zł.
a
ktywa trwałe to 198 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 076 412 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 274 912 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 485 613 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 789 299 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 112 678 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 274 912 zł w 2023 roku.
• 203 000 zł w 2022 roku.
• 194 000 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Eec-marketing wyniosły 789 299 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 274 912 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 81 246 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 789 299 zł w 2023 roku
• 34 000 zł w 2022 roku
• 28 000 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2023 roku
• 17% w 2022 roku
• 14% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Eec-marketing wykazała przychody na poziomie 4 015 797 zł.
Organizacja zarobiła 2946 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 265 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2681 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 24 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 265 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku