Brand Backup jest dynamiczną organizacją zajmującą się wsparciem projektówmarketingowych i trade marketingowych. Zespół specjalistów oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie projektowania 2D i 3D, kreatywnych koncepcji, projektowania materiałów POSM, aktywacji konsumenckich oraz kampanii komunikacyjnych. Misją Brand Backup jest pomoc klientom w osiąganiu ich celów zawodowych, dzięki czemu mogą oni realizować swoje ambicje na wyższym poziomie. Wszystkie projekty tworzone są z dbałością o najwyższą jakość oraz elastyczność, co pozwala na szybkie dostosowanie się do potrzeb rynku oraz klientów. Organizacja współpracuje z wieloma renomowanymi markami na całym świecie, co potwierdza ich umiejętności oraz doświadczenie. Brand Backup wyróżnia się efektywnym działaniem, eliminując zbędną biurokrację i koncentrując się na rezultatach.
W skrócie
Wsparcie w zakresie marketingu i trade marketingu
Usługi projektowe 2D i 3D
Tworzenie kreatywnych rozwiązań i koncepcji
Produkcja materiałów POSM i kampanii komunikacyjnych
Współpraca z globalnymi markami
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand backup osiągnęła 1 111 622 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 111 622 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 447 600 zł.
Strata netto wyniosła 335 978 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -119 297 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 111 622 zł w 2021 roku.
• 2 275 153 zł w 2020 roku.
• 2 884 883 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -82 049 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -335 978 zł w 2021 roku.
• 28 830 zł w 2020 roku.
• 294 184 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand backup wynosi 1 052 870 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 779 055 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -48 225 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 052 870 zł w 2021 roku.
• 2 183 081 zł w 2020 roku.
• 3 629 362 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand backup wynosi 0,42%. To oznacza, że firma ma szansę 0,42% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,086% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,42% w 2021 roku.
• 0,13% w 2020 roku.
• 0,08% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand backup wyniosła 1 180 025 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 24 717 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 155 309 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 180 025 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 415 718 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 764 307 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 118 301 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 180 025 zł w 2021 roku.
• 1 624 007 zł w 2020 roku.
• 1 495 866 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -81%.
Marża operacyjna wyniosła -29%.
Marża netto wyniosła -30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand backup wyniosły 764 307 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 180 025 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 76 559 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 764 307 zł w 2021 roku
• 889 350 zł w 2020 roku
• 790 039 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2021 roku
• 55% w 2020 roku
• 53% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand backup wykazała przychody na poziomie 1 111 622 zł.
Organizacja zarobiła -335 978 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -335 978 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2272 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 3893 zł w 2020 roku
• 29 095 zł w 2019 roku