Produkcja materiałów POSM i kampanii komunikacyjnych
Współpraca z globalnymi markami
Brand Backup jest dynamiczną organizacją zajmującą się wsparciem projektów marketingowych i trade marketingowych. Zespół specjalistów oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie projektowania 2D i 3D, kreatywnych koncepcji, projektowania materiałów POSM, aktywacji konsumenckich oraz kampanii komunikacyjnych. Misją Brand Backup jest pomoc klientom w osiąganiu ich celów zawodowych, dzięki czemu mogą oni realizować swoje ambicje na wyższym poziomie. Wszystkie projekty tworzone są z dbałością o najwyższą jakość oraz elastyczność, co pozwala na szybkie dostosowanie się do potrzeb rynku oraz klientów. Organizacja współpracuje z wieloma renomowanymi markami na całym świecie, co potwierdza ich umiejętności oraz doświadczenie. Brand Backup wyróżnia się efektywnym działaniem, eliminując zbędną biurokrację i koncentrując się na rezultatach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand backup osiągnęła 1 567 052 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 567 019 zł. Pozostałe przychody to 32 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 224 629 zł.
Zysk netto wyniósł 342 391 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -3627 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 567 052 zł w 2023 roku.
• 872 533 zł w 2022 roku.
• 1 111 622 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 58 362 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 342 391 zł w 2023 roku.
• 132 600 zł w 2022 roku.
• -335 978 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand backup wynosi 2 910 846 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
496 583 zł a 4 793 469 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 277 513 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 910 846 zł w 2023 roku.
• 1 517 966 zł w 2022 roku.
• 1 052 870 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand backup wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,018% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,55% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 794 988
zł.
Koszty operacyjne Brand backup wyniosły 1 189 575
zł.
Wynagrodzenia stanowią 67%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-38 094 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 794 988 zł w 2023 roku
• 386 830 zł w 2022 roku
• 791 051 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
67% w 2023 roku
•
53% w 2022 roku
•
55% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand backup wyniosła 1 150 833 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 48 599 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 102 234 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 150 833 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 662 110 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 488 723 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 74 002 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 150 833 zł w 2023 roku.
• 950 489 zł w 2022 roku.
• 1 180 025 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 52%.
Marża operacyjna wyniosła 24%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand backup wyniosły 488 723 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 150 833 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 42%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5109 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 488 723 zł w 2023 roku
• 409 317 zł w 2022 roku
• 764 307 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 42% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
• 65% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand backup wykazała przychody na poziomie 1 567 052 zł.
Organizacja zarobiła 377 452 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 35 061 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 342 391 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4329 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 35 061 zł w 2023 roku
• 13 694 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku