Produkcja wizytówek, ulotek, liter przestrzennych i bilbordów
Indywidualne podejście do klientów i dopasowanie usług
Dostępność gadżetów reklamowych i personalizacja produktów
Obsługa formalności związanych z akwizycją miejsc pod nośniki reklamowe
A4 Media to firma zajmująca się kompleksową obsługą w zakresie reklamy, druku oraz produkcji produktów reklamowych. W ofercie znajdują się m.in. wizytówki, ulotki, papier firmowy, materiały outdoorowe oraz różnorodne nośniki reklamowe. A4 Media stawia na indywidualne podejście do każdego klienta, dostosowując swoje usługi do specyficznych potrzeb i oczekiwań użytkowników. Asortyment obejmuje także produkcję liter przestrzennych, ekspozytorów, bilbordów oraz systemów wystawienniczych. Dodatkowo, firma oferuje szeroki wachlarz gadżetów reklamowych, w tym odzież, artykuły biurowe i domowe, które można personalizować poprzez nadruki, hafty czy grawerowanie. A4 Media obsługuje również akwizycję miejsc pod nośniki reklamowe oraz dopełnia formalności związane z ich legalizacją. Dzięki wszechstronnym usługom, klienci mogą liczyć na pełne wsparcie – od etapu projektowania, przez produkcję, aż do realizacji kampanii reklamowych w różnych kanałach, takich jak prasa, radio, telewizja czy internet.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja A4 media osiągnęła 1 391 051 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 388 374 zł. Pozostałe przychody to 2677 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 064 911 zł.
Zysk netto wyniósł 323 463 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 111 980 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 391 051 zł w 2023 roku.
• 652 767 zł w 2022 roku.
• 598 179 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 57 102 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 323 463 zł w 2023 roku.
• 166 066 zł w 2022 roku.
• 126 121 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji A4 media wynosi 2 728 877 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
507 657 zł a 4 528 486 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 374 905 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 728 877 zł w 2023 roku.
• 1 364 503 zł w 2022 roku.
• 1 043 778 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji A4 media wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 51 580
zł.
Koszty operacyjne A4 media wyniosły 959 661
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-798 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 51 580 zł w 2023 roku
• 27 656 zł w 2022 roku
• 78 938 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2023 roku
•
6% w 2022 roku
•
17% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów A4 media wyniosła 898 201 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 123 233 zł.
a
ktywa obrotowe to 774 967 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 898 201 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 676 876 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 221 325 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 104 229 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 898 201 zł w 2023 roku.
• 553 455 zł w 2022 roku.
• 633 395 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła 31%.
Marża netto wyniosła 23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania A4 media wyniosły 221 325 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 898 201 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -10 942 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 221 325 zł w 2023 roku
• 200 042 zł w 2022 roku
• 446 048 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2023 roku
• 36% w 2022 roku
• 70% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja A4 media wykazała przychody na poziomie 1 391 051 zł.
Organizacja zarobiła 362 856 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 39 393 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 323 463 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6566 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 39 393 zł w 2023 roku
• 18 031 zł w 2022 roku
• 14 249 zł w 2021 roku