SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Marketing Match to dynamiczna agencja interaktywna z siedzibą w Warszawie, specjalizująca się w kompleksowych usługach SEO i SEM. Firma jest certyfikowanym partnerem Google, co gwarantuje najwyższy poziom obsługi w zakresie optymalizacji stron, marketingu internetowego oraz zarządzania kampaniami reklamowymi. Marketing Match oferuje szeroką gamę usług, obejmujących zarówno techniczne aspekty SEO, jak audyty, optymalizacje witryn, jak i działania z zakresu content marketingu i copywritingu. W obszarze SEM, agencja realizuje kampanie Google Ads, reklamy na YouTube, remarketing oraz kampanie w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram i LinkedIn. Współpracując z Marketing Match, klienci mogą liczyć na indywidualne podejście, skrupulatne planowanie i realizację strategii marketingowych, które przynoszą wymierne korzyści i znaczny wzrost przychodów. Firma wyróżnia się także doświadczeniem w tworzeniu sklepów e-commerce, projektowaniu stron internetowych oraz wdrażaniu rozwiązań na platformie WordPress. Referencje od zadowolonych klientów świadczą o wysokim poziomie profesjonalizmu i skuteczności podejmowanych działań przez zespół Marketing Match.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Marketing match osiągnęła 3 877 943 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 877 943 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 879 691 zł.
Strata netto wyniosła 1749 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 423 284 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 877 943 zł w 2023 roku.
• 4 122 737 zł w 2022 roku.
• 2 963 041 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -18 665 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1749 zł w 2023 roku.
• 285 075 zł w 2022 roku.
• 125 685 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marketing match wynosi 15 tys. zł.
EBITDA Marketing match wynosi 15 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
19 857 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 14 905 zł w
2023 roku.
• 301 424 zł w
2022 roku.
• 146 522 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
22 295 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 14 905 zł w
2023 roku.
• 301 424 zł w
2022 roku.
• 146 522 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing match wynosi 3 063 876 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 9 694 857 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 260 734 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 063 876 zł w 2023 roku.
• 4 458 682 zł w 2022 roku.
• 2 834 185 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing match wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 357 850
zł.
Koszty operacyjne Marketing match wyniosły 3 863 037
zł.
Wynagrodzenia stanowią 35%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
184 784 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 357 850 zł w 2023 roku
• 1 402 720 zł w 2022 roku
• 970 042 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1089.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
35% w 2023 roku
•
37% w 2022 roku
•
34% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing match wyniosła 1 035 284 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 035 284 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 035 284 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 638 107 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 397 177 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 117 670 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 035 284 zł w 2023 roku.
• 1 162 321 zł w 2022 roku.
• 801 502 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing match wyniosły 397 177 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 035 284 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 48 287 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 397 177 zł w 2023 roku
• 402 465 zł w 2022 roku
• 326 721 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2023 roku
• 35% w 2022 roku
• 41% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing match wykazała przychody na poziomie 3 877 943 zł.
Organizacja zarobiła 677 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2426 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1749 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 358% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3306 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2426 zł w 2023 roku
• 2089 zł w 2022 roku
• 7294 zł w 2021 roku