SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Marketing Match to dynamiczna agencja interaktywna z siedzibą w Warszawie, specjalizująca się w kompleksowych usługach SEO i SEM. Firma jest certyfikowanym partnerem Google, co gwarantuje najwyższy poziom obsługi w zakresie optymalizacji stron, marketingu internetowego oraz zarządzania kampaniami reklamowymi. Marketing Match oferuje szeroką gamę usług, obejmujących zarówno techniczne aspekty SEO, jak audyty, optymalizacje witryn, jak i działania z zakresu content marketingu i copywritingu. W obszarze SEM, agencja realizuje kampanie Google Ads, reklamy na YouTube, remarketing oraz kampanie w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram i LinkedIn. Współpracując z Marketing Match, klienci mogą liczyć na indywidualne podejście, skrupulatne planowanie i realizację strategii marketingowych, które przynoszą wymierne korzyści i znaczny wzrost przychodów. Firma wyróżnia się także doświadczeniem w tworzeniu sklepów e-commerce, projektowaniu stron internetowych oraz wdrażaniu rozwiązań na platformie WordPress. Referencje od zadowolonych klientów świadczą o wysokim poziomie profesjonalizmu i skuteczności podejmowanych działań przez zespół Marketing Match.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Marketing match osiągnęła 4 251 543 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 251 543 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 055 690 zł.
Zysk netto wyniósł 195 853 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 416 187 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 251 543 zł w 2024 roku.
• 3 877 943 zł w 2023 roku.
• 4 122 737 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 12 230 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 195 853 zł w 2024 roku.
• -1749 zł w 2023 roku.
• 285 075 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marketing match wynosi 233 tys. zł.
EBITDA Marketing match wynosi 233 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
14 097 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 232 727 zł w
2024 roku.
• 14 905 zł w
2023 roku.
• 301 424 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
12 007 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 232 727 zł w
2024 roku.
• 14 905 zł w
2023 roku.
• 301 424 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing match wynosi 4 243 242 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
625 470 zł a 10 628 858 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 391 967 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 243 242 zł w 2024 roku.
• 3 063 876 zł w 2023 roku.
• 4 458 682 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing match wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 376 220
zł.
Koszty operacyjne Marketing match wyniosły 4 018 816
zł.
Wynagrodzenia stanowią 34%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
161 010 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 376 220 zł w 2024 roku
• 1 357 850 zł w 2023 roku
• 1 402 720 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
934 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
34% w 2024 roku
•
35% w 2023 roku
•
37% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing match wyniosła 1 199 357 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 199 357 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 199 357 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 833 960 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 365 397 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 124 299 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 199 357 zł w 2024 roku.
• 1 035 284 zł w 2023 roku.
• 1 162 321 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing match wyniosły 365 397 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 199 357 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 30%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 36 849 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 365 397 zł w 2024 roku
• 397 177 zł w 2023 roku
• 402 465 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 30% w 2024 roku
• 38% w 2023 roku
• 35% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing match wykazała przychody na poziomie 4 251 543 zł.
Organizacja zarobiła 212 719 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 16 866 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 195 853 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -771 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 16 866 zł w 2024 roku
• 2426 zł w 2023 roku
• 2089 zł w 2022 roku