BUZZGROW, wcześniej działająca pod nazwą Bazgroł, to agencja digitalowa należąca dogrupy PZL, która łączy pasjonatów internetowych z doświadczeniem w obszarze marketingu cyfrowego. Agencja która realizuje zarówno małe, jak i złożone kampanie, wyróżnia się nieschematycznym podejściem do projektów, polegającym na tworzeniu treści wysokiej jakości, które są angażujące i wiarygodne. Misją BUZZGROW jest tworzenie efektywnych strategii komunikacyjnych, które są dostosowane do potrzeb klientów. Agencja posiada zespół ekspertów z różnych dziedzin, co pozwala na wszechstronną i kompleksową obsługę marketingową. W ofercie BUZZGROW znajdują się m.in. zakupy mediów, optymalizacja kampanii, obsługa social media, stworzenie treści contentowych oraz współpraca z influencerami. Agencja dąży do tego, aby każda realizacja wyróżniała się oryginalnością i niepowtarzalnością. Do jej osiągnięć należy m.in. sukcesywną współpracę z wieloma markami, na przykład Alior Bank, gdzie realizowano innowacyjne kampanie na platformie TikTok, mające na celu dotarcie do młodszej grupy odbiorców.
W skrócie
Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji dla klientów.
Obsługa kampanii w mediach społecznościowych oraz zakup mediów.
Produkcja treści reklamowych, artykułów, materiałów wideo oraz animacji.
Realizacja kampanii z influencerami i native advertising.
Współpraca z klientami z różnych branż, w tym z sektora bankowego i e-commerce.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Buzzgrow osiągnęła 4 061 284 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 056 766 zł. Pozostałe przychody to 4518 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 372 114 zł.
Zysk netto wyniósł 684 652 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 510 288 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 061 284 zł w 2023 roku.
• 2 593 711 zł w 2022 roku.
• 740 036 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 138 265 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 684 652 zł w 2023 roku.
• 666 065 zł w 2022 roku.
• 186 501 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Buzzgrow wynosi 6 038 371 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
592 239 zł a 10 153 209 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 895 333 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 038 371 zł w 2023 roku.
• 4 717 236 zł w 2022 roku.
• 1 239 362 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Buzzgrow wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,097% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,56% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Buzzgrow wyniosła 1 081 110 zł.
a
ktywa trwałe to 2583 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 078 527 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 081 110 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 789 652 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 291 458 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 102 318 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 081 110 zł w 2023 roku.
• 1 197 368 zł w 2022 roku.
• 404 790 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 63%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 87%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Buzzgrow wyniosły 291 458 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 081 110 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -46 814 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 291 458 zł w 2023 roku
• 765 588 zł w 2022 roku
• 639 075 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 15.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2023 roku
• 64% w 2022 roku
• 158% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Buzzgrow wykazała przychody na poziomie 4 061 284 zł.
Organizacja zarobiła 748 523 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 63 871 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 684 652 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 645 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 63 871 zł w 2023 roku
• 42 202 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku