WMH, czyli Warsaw Media House, to agencja PR specjalizująca się w tworzeniu iochronie pozytywnego wizerunku firm w internecie. Posiadają szerokie doświadczenie w zakresie moderowania opinii, wsparcia kryzysowego, marketingu szeptanego oraz monitoringu opinii w sieci. Agencja oferuje kompleksowe usługi SEO, w tym pozycjonowanie stron internetowych i sklepów na platformach takich jak Google, Allegro, Ceneo oraz Google Merchant Center. W zakresie pozycjonowania lokalnego WMH zajmuje się optymalizacją wizytówek Google Maps oraz usuwaniem negatywnych opinii z różnych serwisów opiniotwórczych. Ich specjaliści prowadzą również marketing szeptany zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym, w tym w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji. WMH oferuje również szerokopojętne pozycjonowanie long-tail oraz szczegółowe audyty SEO, mające na celu poprawę widoczności stron w wyszukiwarkach. Doświadczenie agencji wspierane jest przez zespół, w którym znajduje się biegły sądowy w zakresie marketingu powołany przez Sąd Okręgowy w Warszawie, co stanowi dodatkowe zabezpieczenie dla klientów. Warszawska firma gwarantuje poufność współpracy oraz skuteczne zarządzanie reputacją online, co doceniło już wiele przedsiębiorstw, czego dowodem są liczne pozytywne referencje od zadowolonych klientów.
W skrócie
PR firmy i ochrona reputacji
Seo i pozycjonowanie stron i sklepów
Moderowanie i usuwanie negatywnych opinii
Marketing szeptany krajowy i zagraniczny
Audyt SEO i pozycjonowanie long-tail
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Wmh osiągnęła 3 336 342 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 330 777 zł. Pozostałe przychody to 5565 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 010 351 zł.
Zysk netto wyniósł 320 426 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 283 905 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 336 342 zł w 2023 roku.
• 3 074 683 zł w 2022 roku.
• 1 712 357 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 18 422 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 320 426 zł w 2023 roku.
• 550 583 zł w 2022 roku.
• -136 605 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Wmh wynosi 3 999 272 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
493 341 zł a 8 340 856 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 317 070 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 999 272 zł w 2023 roku.
• 4 505 143 zł w 2022 roku.
• 1 141 571 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Wmh wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,31% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Wmh wyniosła 1 098 992 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 31 721 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 052 271 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 15 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 098 992 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 657 788 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 441 204 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 127 040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 098 992 zł w 2023 roku.
• 768 756 zł w 2022 roku.
• 764 160 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 49%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Wmh wyniosły 441 204 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 098 992 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 54 890 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 441 204 zł w 2023 roku
• 431 394 zł w 2022 roku
• 977 381 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2023 roku
• 56% w 2022 roku
• 128% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Wmh wykazała przychody na poziomie 3 336 342 zł.
Organizacja zarobiła 345 848 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 25 422 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 320 426 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4237 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 25 422 zł w 2023 roku
• 27 667 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku