Opis działalności:WMH, czyli Warsaw Media House, to agencja PR specjalizująca się w tworzeniu i...ochronie pozytywnego wizerunku firm w internecie. Posiadają szerokie doświadczenie w zakresie moderowania opinii, wsparcia kryzysowego, marketingu szeptanego oraz monitoringu opinii w sieci. Agencja oferuje kompleksowe usługi SEO, w tym pozycjonowanie stron internetowych i sklepów na platformach takich jak Google, Allegro, Ceneo oraz Google Merchant Center. W zakresie pozycjonowania lokalnego WMH zajmuje się optymalizacją wizytówek Google Maps oraz usuwaniem negatywnych opinii z różnych serwisów opiniotwórczych. Ich specjaliści prowadzą również marketing szeptany zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym, w tym w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji. WMH oferuje również szerokopojętne pozycjonowanie long-tail oraz szczegółowe audyty SEO, mające na celu poprawę widoczności stron w wyszukiwarkach. Doświadczenie agencji wspierane jest przez zespół, w którym znajduje się biegły sądowy w zakresie marketingu powołany przez Sąd Okręgowy w Warszawie, co stanowi dodatkowe zabezpieczenie dla klientów. Warszawska firma gwarantuje poufność współpracy oraz skuteczne zarządzanie reputacją online, co doceniło już wiele przedsiębiorstw, czego dowodem są liczne pozytywne referencje od zadowolonych klientów.
W skrócie
PR firmy i ochrona reputacji
Seo i pozycjonowanie stron i sklepów
Moderowanie i usuwanie negatywnych opinii
Marketing szeptany krajowy i zagraniczny
Audyt SEO i pozycjonowanie long-tail
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Wmh osiągnęła 3 074 683 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 747 300 zł. Pozostałe przychody to 327 383 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 196 717 zł.
Zysk netto wyniósł 550 583 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 288 354 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 074 683 zł w 2022 roku.
• 1 712 357 zł w 2021 roku.
• 2 388 198 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 68 138 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 550 583 zł w 2022 roku.
• -136 605 zł w 2021 roku.
• -91 616 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Wmh wynosi 4 505 143 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
253 022 zł a 7 708 164 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 481 658 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 505 143 zł w 2022 roku.
• 1 141 571 zł w 2021 roku.
• 1 592 132 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Wmh wyniosła 768 756 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 52 591 zł.
a
ktywa obrotowe to 701 165 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 15 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 768 756 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 337 362 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 431 394 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 86 400 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 768 756 zł w 2022 roku.
• 764 160 zł w 2021 roku.
• 498 247 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 72%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 163%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Wmh wyniosły 431 394 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 768 756 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 63 906 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 431 394 zł w 2022 roku
• 977 381 zł w 2021 roku
• 574 863 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2022 roku
• 128% w 2021 roku
• 115% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Wmh wykazała przychody na poziomie 3 074 683 zł.
Organizacja zarobiła 578 250 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 27 667 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 550 583 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5533 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 27 667 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku