SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA UMÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO
Organizacja Agencja reklamowa art group osiągnęła 4 477 725 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 477 725 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 323 631 zł.
Zysk netto wyniósł 154 094 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 129 420 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 477 725 zł w 2023 roku.
• 4 167 513 zł w 2022 roku.
• 4 200 872 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 70 583 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 154 094 zł w 2023 roku.
• 296 144 zł w 2022 roku.
• 66 989 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja reklamowa art group wynosi 173 tys. zł.
EBITDA Agencja reklamowa art group wynosi 173 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
73 391 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 172 864 zł w
2023 roku.
• 310 695 zł w
2022 roku.
• 67 737 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
72 675 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 172 864 zł w
2023 roku.
• 310 695 zł w
2022 roku.
• 67 737 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa art group wynosi 4 082 151 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
480 624 zł a 11 194 313 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 173 547 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 082 151 zł w 2023 roku.
• 4 552 973 zł w 2022 roku.
• 3 398 982 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa art group wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,21% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 663 012
zł.
Koszty operacyjne Agencja reklamowa art group wyniosły 4 304 862
zł.
Wynagrodzenia stanowią 39%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
80 670 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 663 012 zł w 2023 roku
• 1 351 906 zł w 2022 roku
• 1 224 125 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
39% w 2023 roku
•
35% w 2022 roku
•
30% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa art group wyniosła 1 137 184 zł.
a
ktywa trwałe to 20 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 117 184 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 137 184 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 640 832 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 496 353 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -29 263 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 137 184 zł w 2023 roku.
• 1 161 418 zł w 2022 roku.
• 1 119 193 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa art group wyniosły 496 353 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 137 184 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -8646 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 496 353 zł w 2023 roku
• 374 680 zł w 2022 roku
• 678 600 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2023 roku
• 32% w 2022 roku
• 61% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa art group wykazała przychody na poziomie 4 477 725 zł.
Organizacja zarobiła 165 592 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 498 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 154 094 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1916 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 498 zł w 2023 roku
• 14 590 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku