SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJATKOWYCH ORAZ REPREZENTOWANIA SPÓŁKI W SĄDZIE I POZA SĄDEM UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Specjalizacja w social media, influencer marketingu i digital development
Tworzenie unikatowych tożsamości marek
Badania konsumenckie i analizy trendów
Kampanie PR, CSR oraz trade marketing
Umbrella Marketing Group to agencja marketingowa z ponad 20-letnim doświadczeniem, oferująca kompleksowe wsparcie dla firm w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w różnorodnych aspektach marketingu, co wyróżnia ją na tle konkurencji. Organizacja prowadzi działania w zakresie social media oraz influencer marketingu, tworząc strategie i kampanie reklamowe na popularnych platformach takich jak Facebook, Instagram czy TikTok. Dodatkowo, zajmuje się digital i web developmentem, realizując projekty stron internetowych i sklepów online, wspierając działania SEO oraz kampanie reklamowe. Kładzie szczególny nacisk na kreację, pomagając w budowaniu unikatowej tożsamości marki poprzez angażującą treść i atrakcyjną wizualizację. W ramach swojej oferty Umbrella prowadzi również badania konsumenckie i analizy trendów, formułując strategie marketingowe oparte na rzeczywistych danych. Działa w obszarze PR oraz CSR, organizując kampanie wizerunkowe w mediach online i offline. Dodatkowym atutem agencji jest wszechstronność w prowadzeniu kampanii mediowych oraz trade marketing, gdzie projektuje materiały POS i wspiera sprzedaż swoich klientów w punktach handlowych. Ich podejście do marketingu charakteryzuje się integracją różnych narzędzi i kanałów, zapewniając spójną komunikację.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Umbrella marketing group osiągnęła 3 655 648 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 655 548 zł. Pozostałe przychody to 101 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 344 884 zł.
Zysk netto wyniósł 310 663 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 69 594 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 655 648 zł w 2023 roku.
• 4 564 788 zł w 2022 roku.
• 3 613 591 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 62 628 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 310 663 zł w 2023 roku.
• 99 138 zł w 2022 roku.
• 289 292 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Umbrella marketing group wynosi 4 242 629 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
562 877 zł a 9 139 121 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 334 248 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 242 629 zł w 2023 roku.
• 3 769 625 zł w 2022 roku.
• 3 821 754 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Umbrella marketing group wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 878 866
zł.
Koszty operacyjne Umbrella marketing group wyniosły 3 314 260
zł.
Wynagrodzenia stanowią 27%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-6763 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 878 866 zł w 2023 roku
• 1 352 310 zł w 2022 roku
• 622 814 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
27% w 2023 roku
•
30% w 2022 roku
•
19% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Umbrella marketing group wyniosła 1 785 003 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 785 003 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 785 003 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 750 503 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 034 501 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 178 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 785 003 zł w 2023 roku.
• 1 346 865 zł w 2022 roku.
• 1 307 527 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 41%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Umbrella marketing group wyniosły 1 034 501 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 785 003 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 58%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 70 932 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 034 501 zł w 2023 roku
• 907 026 zł w 2022 roku
• 966 826 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 58% w 2023 roku
• 67% w 2022 roku
• 74% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Umbrella marketing group wykazała przychody na poziomie 3 655 648 zł.
Organizacja zarobiła 341 388 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 30 725 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 310 663 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4951 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 30 725 zł w 2023 roku
• 13 525 zł w 2022 roku
• 29 773 zł w 2021 roku