Organizacja Marketing & media osiągnęła 2 669 330 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 669 289 zł. Pozostałe przychody to 41 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 100 058 zł.
Zysk netto wyniósł 569 231 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 132 499 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 669 330 zł w 2022 roku.
• 2 926 217 zł w 2021 roku.
• 2 567 890 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 61 598 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 569 231 zł w 2022 roku.
• 647 255 zł w 2021 roku.
• 759 637 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing & media wynosi 4 994 426 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
937 948 zł a 7 969 236 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 459 557 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 994 426 zł w 2022 roku.
• 5 650 857 zł w 2021 roku.
• 6 013 574 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing & media wyniosła 1 355 793 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 81 929 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 273 863 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 355 793 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 250 597 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 105 195 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 85 174 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 355 793 zł w 2022 roku.
• 1 600 431 zł w 2021 roku.
• 1 742 609 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 24%.
Marża netto wyniosła 21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing & media wyniosły 105 195 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 355 793 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -81 271 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 105 195 zł w 2022 roku
• 119 065 zł w 2021 roku
• 58 473 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing & media wykazała przychody na poziomie 2 669 330 zł.
Organizacja zarobiła 625 766 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 56 535 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 569 231 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2087 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 56 535 zł w 2022 roku
• 90 487 zł w 2021 roku
• 76 228 zł w 2020 roku