MARKETING & MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000153728
NIP
5341703662
REGON
012693672

Podsumowanie

aktywa
1,4 mln
przychód
2,7 mln
zysk
569 tys.
wartość firmy
5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. STĘPIŃSKA, 22/30
Kod pocztowy
00-739
Rejestracja
2003-03-04
Rozpoczęcie działalności
1997-08-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing & media osiągnęła 2 669 330 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 669 289 zł. Pozostałe przychody to 41 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 100 058 zł.
Zysk netto wyniósł 569 231 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 132 499 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 669 330 zł w 2022 roku.
• 2 926 217 zł w 2021 roku.
• 2 567 890 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 61 598 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 569 231 zł w 2022 roku.
• 647 255 zł w 2021 roku.
• 759 637 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing & media wynosi 4 994 426 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 937 948 zł a 7 969 236 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 459 557 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 994 426 zł w 2022 roku.
• 5 650 857 zł w 2021 roku.
• 6 013 574 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing & media wyniosła 1 355 793 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 81 929 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 273 863 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 355 793 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 250 597 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 105 195 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 85 174 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 355 793 zł w 2022 roku.
• 1 600 431 zł w 2021 roku.
• 1 742 609 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 24%.
Marża netto wyniosła 21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing & media wyniosły 105 195 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 355 793 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -81 271 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 105 195 zł w 2022 roku
• 119 065 zł w 2021 roku
• 58 473 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing & media wykazała przychody na poziomie 2 669 330 zł.
Organizacja zarobiła 625 766 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 56 535 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 569 231 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2087 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 56 535 zł w 2022 roku
• 90 487 zł w 2021 roku
• 76 228 zł w 2020 roku

Organizacja Marketing & media wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Klukowski Dariusz posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Klukowska Anna posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 06.04.2021 jest Klukowski Dariusz kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.11.2017 do 06.04.2021 był Klukowski Dariusz kontrolując 90% udziałów.
W okresie od 04.11.2016 do 30.11.2017 najwięcej udziałów posiadał Klukowski Dariusz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.