Precyzyjne targetowanie grupy docelowej za pomocą analizy danych.
Ciągła optymalizacja kampanii reklamowych przez testy A/B.
Wysoka jakość obsługi klienta z indywidualnym podejściem.
AdValley to agencja marketingowa specjalizująca się w obszarze marketingu cyfrowego. Funkcjonując jako pełnoprawny doradca w dziedzinie reklamy online, AdValley oferuje szereg usług, które mają na celu wsparcie klientów w efektywnym osiąganiu ich celów marketingowych. Zespół profesjonalistów znajduje się na bieżąco z nowoczesnymi narzędziami oraz trendami w marketingu, co pozwala im na dostarczanie skutecznych rozwiązań i angażujących kampanii reklamowych. Firma łączy nowoczesne technologie z wieloletnim doświadczeniem, co pozwala na precyzyjne dotarcie do wybranej grupy docelowej. AdValley angażuje użytkowników poprzez interaktywne formaty, takie jak gry i quizy, które zwiększają zaangażowanie i pozwalają na zapamiętanie marki. Obszary takie jak doradztwo strategiczne, analityka marketingowa oraz projektowanie i rozwój również wchodzą w skład oferty, co pozwala na kompleksowe podejście do strategii marketingowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Advalley osiągnęła 3 097 348 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 959 330 zł. Pozostałe przychody to 138 019 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 889 426 zł.
Zysk netto wyniósł 69 904 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 415 229 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 097 348 zł w 2023 roku.
• 2 104 284 zł w 2022 roku.
• 2 941 752 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 8256 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 69 904 zł w 2023 roku.
• 12 908 zł w 2022 roku.
• -5623 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Advalley wynosi 2 510 855 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
166 339 zł a 7 743 371 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 332 703 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 510 855 zł w 2023 roku.
• 1 568 401 zł w 2022 roku.
• 2 065 398 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Advalley wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
• 0,33% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Advalley wyniosły 3 020 056
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 71 628 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
2% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Advalley wyniosła 1 711 572 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 354 167 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 357 406 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 711 572 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 221 786 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 489 787 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 261 618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 711 572 zł w 2023 roku.
• 1 199 959 zł w 2022 roku.
• 1 581 016 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Advalley wyniosły 1 489 787 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 711 572 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 87%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 231 137 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 489 787 zł w 2023 roku
• 1 048 077 zł w 2022 roku
• 1 442 043 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 87% w 2023 roku
• 87% w 2022 roku
• 91% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Advalley wykazała przychody na poziomie 3 097 348 zł.
Organizacja zarobiła 76 803 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6899 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 69 904 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 550 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6899 zł w 2023 roku
• 770 zł w 2022 roku
• 91 zł w 2021 roku