AGENCJA REKLAMOWA ANNY TURKIEWICZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000204708
NIP
8521779177
REGON
810965650

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
3 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
193 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
3,3 mln
Info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
SZCZECIN
Adres
POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH, 33
Kod pocztowy
70-111
Rejestracja
2004-04-26
Rozpoczęcie działalności
1996-10-07
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
REPREZENTACJA SAMOISTNA
Opis
  • Tworzenie tożsamości marek i branding 360°
  • Kompleksowa obsługa reklamy ATL, BTL i online
  • Projektowanie funkcjonalnych stron internetowych
  • Tworzenie i zarządzanie strategią w mediach społecznościowych
  • Organizacja eventów i produkcja materiałów reklamowych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja reklamowa anny turkiewicz osiągnęła 3 040 057 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 3 038 072 zł. Pozostałe przychody to 1985 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2 844 617 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 193 455 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -368 435 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 040 057 zł w 2023 roku.
• 2 173 305 zł w 2022 roku.
• 2 654 147 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 18 132 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 193 455 zł w 2023 roku.
• -64 821 zł w 2022 roku.
• 183 746 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Agencja reklamowa anny turkiewicz wynosi 221 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Agencja reklamowa anny turkiewicz wynosi 245 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 18 180 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 220 504 zł w 2023 roku.
• -60 519 zł w 2022 roku.
• 193 497 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 4447 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 245 231 zł w 2023 roku.
• -11 174 zł w 2022 roku.
• 234 930 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa anny turkiewicz wynosi 3 256 653 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 456 128 zł a 7 600 142 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -184 522 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 256 653 zł w 2023 roku.
• 1 872 406 zł w 2022 roku.
• 3 164 066 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa anny turkiewicz wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 874 801 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Agencja reklamowa anny turkiewicz wyniosły 2 817 568 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 31% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -126 419 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 874 801 zł w 2023 roku
• 743 553 zł w 2022 roku
• 915 487 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 31% w 2023 roku
• 33% w 2022 roku
• 37% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa anny turkiewicz wyniosła 1 025 924 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 90 882 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 935 041 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 025 924 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 608 170 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 417 753 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 17 534 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 025 924 zł w 2023 roku.
• 684 020 zł w 2022 roku.
• 1 039 718 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Agencja reklamowa anny turkiewicz wyniosły 417 753 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 025 924 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 32 772 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 417 753 zł w 2023 roku
• 119 305 zł w 2022 roku
• 160 181 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2023 roku
• 17% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja reklamowa anny turkiewicz wykazała przychody na poziomie 3 040 057 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 211 870 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 18 415 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 193 455 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -128 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 415 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 3905 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja reklamowa anny turkiewicz wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Turkiewicz Andrzej posiada 300 udziałów, które stanowią 60% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Turkiewicz Anna posiada 300 udziałów, które stanowią 60% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Sówka Arkadiusz posiada 50 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Moroz Arkadiusz posiada 50 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kozieł Michał posiada 50 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Mikutowski Karol posiada 50 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Turkiewicz Andrzej (60% udziałów)
• Turkiewicz Anna (60% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 22.02.2011 do 02.06.2021:
• Turkiewicz Andrzej (55% udziałów)
• Turkiewicz Anna (55% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 26.04.2004 do 22.02.2011 najwięcej udziałów posiadał Turkiewicz Artur . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do AGENCJA REKLAMOWA ANNY TURKIEWICZ