Organizacja Agencja promocyjno-reklamowa nol-tychy osiągnęła 2 915 092 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 915 058 zł. Pozostałe przychody to 34 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 681 651 zł.
Zysk netto wyniósł 233 407 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 474 404 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 915 092 zł w 2023 roku.
• 2 000 749 zł w 2022 roku.
• 987 203 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 38 845 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 233 407 zł w 2023 roku.
• 145 966 zł w 2022 roku.
• 7304 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja promocyjno-reklamowa nol-tychy wynosi 294 tys. zł.
EBITDA Agencja promocyjno-reklamowa nol-tychy wynosi 524 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
48 954 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 294 125 zł w
2023 roku.
• 167 733 zł w
2022 roku.
• 8513 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
87 220 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 523 719 zł w
2023 roku.
• 199 433 zł w
2022 roku.
• 31 846 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja promocyjno-reklamowa nol-tychy wynosi 3 225 212 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
348 192 zł a 7 287 729 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 529 613 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 225 212 zł w 2023 roku.
• 2 090 832 zł w 2022 roku.
• 751 014 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja promocyjno-reklamowa nol-tychy wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 63 729
zł.
Koszty operacyjne Agencja promocyjno-reklamowa nol-tychy wyniosły 2 620 932
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
10 621 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 63 729 zł w 2023 roku
• 59 426 zł w 2022 roku
• 29 855 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
•
3% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja promocyjno-reklamowa nol-tychy wyniosła 903 163 zł.
a
ktywa trwałe to 48 090 zł.
a
ktywa obrotowe to 855 073 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 903 163 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 464 256 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 438 907 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 146 364 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 903 163 zł w 2023 roku.
• 508 953 zł w 2022 roku.
• 237 827 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 50%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja promocyjno-reklamowa nol-tychy wyniosły 438 907 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 903 163 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 69 077 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 438 907 zł w 2023 roku
• 278 104 zł w 2022 roku
• 152 944 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2023 roku
• 55% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja promocyjno-reklamowa nol-tychy wykazała przychody na poziomie 2 915 092 zł.
Organizacja zarobiła 271 320 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 37 913 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 233 407 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6319 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 37 913 zł w 2023 roku
• 20 037 zł w 2022 roku
• 1120 zł w 2021 roku