STUDIO REKLAMY I POLIGRAFII FOREST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000160540
NIP
5542524334
REGON
093121257

Podsumowanie

aktywa
1,6 mln
przychód
2,6 mln
zysk
72 tys.
wartość firmy
2,2 mln
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
BRZOZA
Adres
SOSNOWA, 10
Kod pocztowy
86-061
Rejestracja
2003-05-05
Rozpoczęcie działalności
2003-04-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Strona www
www.studioforest.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
REPREZENTACJA ŁĄCZNA - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM, A W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO REPREZENTACJA SAMOISTNA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Studio reklamy i poligrafii forest osiągnęła 2 642 983 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 629 787 zł. Pozostałe przychody to 13 197 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 557 775 zł.
Zysk netto wyniósł 72 011 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -100 565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 642 983 zł w 2023 roku.
• 2 889 130 zł w 2022 roku.
• 2 423 611 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 9112 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 72 011 zł w 2023 roku.
• 83 879 zł w 2022 roku.
• -71 676 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Studio reklamy i poligrafii forest wynosi 2 157 834 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 107 800 zł a 6 607 459 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -30 440 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 157 834 zł w 2023 roku.
• 2 315 393 zł w 2022 roku.
• 1 615 740 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Studio reklamy i poligrafii forest wyniosła 1 623 882 zł.
a
ktywa trwałe to 49 791 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 574 090 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 623 882 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 143 733 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 480 149 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -53 495 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 623 882 zł w 2023 roku.
• 1 274 139 zł w 2022 roku.
• 1 830 728 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 50%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Studio reklamy i poligrafii forest wyniosły 1 480 149 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 623 882 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 91%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -53 703 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 480 149 zł w 2023 roku
• 1 202 417 zł w 2022 roku
• 1 842 885 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 91% w 2023 roku
• 94% w 2022 roku
• 101% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Studio reklamy i poligrafii forest wykazała przychody na poziomie 2 642 983 zł.
Organizacja zarobiła 83 396 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 385 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 72 011 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 678 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 385 zł w 2023 roku
• 2037 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Studio reklamy i poligrafii forest wykazała zysk netto większy niż 69% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 83% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.04%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Lewandowski Marcin posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Lewandowski Piotr posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Lewandowski Piotr (50% udziałów)
• Lewandowski Marcin (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 04.01.2011 do 27.06.2013:
• Lewandowski Piotr (25% udziałów)
• Lewandowski Marcin (25% udziałów)
• Gawrych Tomasz (25% udziałów)
• Szulc Waldemar (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 05.05.2003 do 04.01.2011:
• Gawrych Tomasz (35% udziałów)
• Szulc Waldemar (35% udziałów)