SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
REPREZENTACJA ŁĄCZNA - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM, A W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO REPREZENTACJA SAMOISTNA
Studio Reklamy i Poligrafii Forest to firma z siedzibą w Cielu, która od 2003 rokuspecjalizuje się w projektowaniu oraz drukowaniu materiałów reklamowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i kreatywności zespołu, oferują szeroką gamę produktów, które obejmują kalendarze, terminarze, ulotki, banery oraz różnego rodzaju gadżety ze znakowaniem. Firmy mogą skorzystać z możliwości zamawiania spersonalizowanych kalendarzy oraz terminarzy, które stanowią doskonały nośnik reklamowy przez cały rok. Studio dba o to, aby ich projekty były estetyczne i funkcjonalne, co przekłada się na atrakcyjność dla klientów. Oferując również kompleksową obsługę i transport, Forest wyróżnia się elastycznością i profesjonalnym podejściem do każdego zlecenia. To wszystko sprawia, że ich produkty nie tylko spełniają wysokie standardy jakości, ale także skutecznie wspierają klientów w budowaniu ich wizerunku na rynku.
W skrócie
Specjalizacja w projektowaniu i druku materiałów reklamowych
Oferowanie kalendarzy, terminarzy, ulotek i banerów
Produkcja spersonalizowanych gadżetów reklamowych
Elastyczna obsługa i kompleksowy transport
Dbałość o estetykę i funkcjonalność projektów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Studio reklamy i poligrafii forest osiągnęła 2 642 983 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 629 787 zł. Pozostałe przychody to 13 197 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 557 775 zł.
Zysk netto wyniósł 72 011 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -100 565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 642 983 zł w 2023 roku.
• 2 889 130 zł w 2022 roku.
• 2 423 611 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 9112 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 72 011 zł w 2023 roku.
• 83 879 zł w 2022 roku.
• -71 676 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Studio reklamy i poligrafii forest wynosi 2 157 834 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
107 800 zł a 6 607 459 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -30 440 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 157 834 zł w 2023 roku.
• 2 315 393 zł w 2022 roku.
• 1 615 740 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Studio reklamy i poligrafii forest wynosi 0,70%. To oznacza, że firma ma szansę 0,70% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,054% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,70% w 2023 roku.
• 0,53% w 2022 roku.
• 0,52% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Studio reklamy i poligrafii forest wyniosła 1 623 882 zł.
a
ktywa trwałe to 49 791 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 574 090 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 623 882 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 143 733 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 480 149 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -53 495 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 623 882 zł w 2023 roku.
• 1 274 139 zł w 2022 roku.
• 1 830 728 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 50%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Studio reklamy i poligrafii forest wyniosły 1 480 149 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 623 882 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 91%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -53 703 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 480 149 zł w 2023 roku
• 1 202 417 zł w 2022 roku
• 1 842 885 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 91% w 2023 roku
• 94% w 2022 roku
• 101% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Studio reklamy i poligrafii forest wykazała przychody na poziomie 2 642 983 zł.
Organizacja zarobiła 83 396 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 385 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 72 011 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 678 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 385 zł w 2023 roku
• 2037 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Lewandowski Piotr (50% udziałów)
• Lewandowski Marcin (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 04.01.2011 do 27.06.2013:
• Lewandowski Piotr (25% udziałów)
• Szulc Waldemar (25% udziałów)
• Gawrych Tomasz (25% udziałów)
• Lewandowski Marcin (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 05.05.2003 do 04.01.2011:
• Szulc Waldemar (35% udziałów)
• Gawrych Tomasz (35% udziałów)
Podobne organizacje do STUDIO REKLAMY I POLIGRAFII FOREST