Firma TOMCZAK STANISŁAWSKI MARKETING specjalizuje się w dostarczaniu profesjonalnychusług doradztwa marketingowego, skierowanych głównie do kancelarii prawnych. Ich główne działania obejmują tworzenie kompleksowych strategii marketingowych, które pomagają prawnikom i kancelariom w skutecznym budowaniu wizerunku oraz promocji swoich usług. Firma działa na rynku w Polsce, m.in. w takich miastach jak Warszawa, Poznań, i Wrocław. W ich ofercie znajduje się wsparcie w zakresie komunikacji marketingowej, w tym prowadzenie kampanii reklamowych, zarządzanie relacjami z mediami oraz szkolenia z zakresu marketingu dla prawników. Zespół TOMCZAK STANISŁAWSKI MARKETING składa się z ekspertów posiadających szerokie doświadczenie i wiedzę z zakresu marketingu usług profesjonalnych. Firma organizuje również wydarzenia branżowe, takie jak Legal Market Day, które są platformą do wymiany wiedzy i doświadczeń w dziedzinie marketingu prawniczego. Ich misją jest pomoc prawnikom w zrozumieniu, że marketing nie jest złem koniecznym, a kluczowym elementem sukcesu biznesowego. TOMCZAK STANISŁAWSKI MARKETING wyróżnia się indywidualnym podejściem do klienta oraz dostosowaniem strategii marketingowych do specyficznych potrzeb każdej kancelarii.
W skrócie
Doradztwo marketingowe dla kancelarii prawnych
Tworzenie strategii marketingowych
Wsparcie w budowaniu wizerunku i promocji usług
Organizacja branżowych wydarzeń, np. Legal Market Day
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Tomczak stanisławski marketing osiągnęła 3 315 225 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 314 943 zł. Pozostałe przychody to 282 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 609 048 zł.
Strata netto wyniosła 294 105 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 440 867 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 315 225 zł w 2023 roku.
• 2 903 451 zł w 2022 roku.
• 2 323 378 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -38 881 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -294 105 zł w 2023 roku.
• -148 489 zł w 2022 roku.
• 69 280 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tomczak stanisławski marketing wynosi 2 230 004 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 8 288 064 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 293 741 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 230 004 zł w 2023 roku.
• 2 176 066 zł w 2022 roku.
• 2 177 836 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Tomczak stanisławski marketing wynosi 0,54%. To oznacza, że firma ma szansę 0,54% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,076% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,54% w 2023 roku.
• 0,14% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Tomczak stanisławski marketing wyniosła 497 168 zł.
a
ktywa obrotowe to 497 168 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 530 384 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 26 471 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 503 913 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 63 461 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 530 384 zł w 2023 roku.
• 516 747 zł w 2022 roku.
• 684 452 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -55%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1,111%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -147.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Tomczak stanisławski marketing wyniosły 503 913 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 530 384 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 95%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 63 688 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 503 913 zł w 2023 roku
• 196 171 zł w 2022 roku
• 215 388 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 95% w 2023 roku
• 38% w 2022 roku
• 31% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Tomczak stanisławski marketing wykazała przychody na poziomie 3 315 225 zł.
Organizacja zarobiła -294 105 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -294 105 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 9350 zł w 2021 roku