"CENTRUM MARKETINGU I REKLAMY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000212365NIP
8971561768REGON
931167682
Podsumowanie
aktywa
329 tys.
przychód
2,9 mln
zysk
-87 tys.
wartość firmy
2,1 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. WILCZA, 25A
Kod pocztowy
50-429
Rejestracja
2004-07-09
Rozpoczęcie działalności
1998-04-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO VICEPREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE.
Organizacja "centrum marketingu i reklamy" osiągnęła 2 910 460 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 902 647 zł. Pozostałe przychody to 7813 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 989 246 zł.
Strata netto wyniosła 86 599 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 431 438 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 910 460 zł w 2022 roku.
• 6 651 337 zł w 2021 roku.
• 1 092 641 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -25 349 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -86 599 zł w 2022 roku.
• -15 232 zł w 2021 roku.
• 28 613 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "centrum marketingu i reklamy" wynosi 2 087 674 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 7 276 149 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 224 647 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 087 674 zł w 2022 roku.
• 4 646 542 zł w 2021 roku.
• 1 192 619 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "centrum marketingu i reklamy" wyniosła 328 574 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 47 266 zł.
a
ktywa obrotowe to 281 308 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 328 574 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 196 490 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 132 084 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -21 164 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 328 574 zł w 2022 roku.
• 306 888 zł w 2021 roku.
• 562 659 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -44%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "centrum marketingu i reklamy" wyniosły 132 084 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 328 574 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 19 986 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 132 084 zł w 2022 roku
• 23 798 zł w 2021 roku
• 96 337 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2022 roku
• 8% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "centrum marketingu i reklamy" wykazała przychody na poziomie 2 910 460 zł.
Organizacja zarobiła -86 599 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -86 599 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1339 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 2495 zł w 2020 roku