VUCHI MEDIA, działająca pod marką MediaMint, to partner specjalizujący się w digital marketingu oraz technologicznych rozwiązaniach wspierających rozwój biznesów. Firma oferuje szeroki wachlarz usług, które pomagają klientom efektywnie się rozwijać i osiągać nowe cele. Zespół ekspertów MediaMint posiada głęboką wiedzę w zakresie działań reklamowych, obsługi platform, kreacji graficznej, rozwoju technologicznego oraz obsługi klienta. Ich podejście oparte na współpracy i dopasowaniu do indywidualnych potrzeb sprawia, że są niezastąpionym partnerem na każdym etapie rozwoju. MediaMint znana jest z precyzyjnej realizacji kampanii reklamowych, skutecznej analizy danych oraz wprowadzania innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Firma także specjalizuje się w tworzeniu efektywnych i angażujących projektów graficznych oraz oferuje szerokie wsparcie techniczne, od konfiguracji systemów po skomplikowane migracje. Ich dedykowana obsługa klienta dba o budowanie pozytywnych relacji i lojalności wśród klientów. MediaMint stawia na najwyższą jakość oraz indywidualne podejście do każdego projektu, co czyni ich usługami wysoce cenionymi na rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Vuchi media osiągnęła 2 627 773 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 627 773 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 802 592 zł.
Strata netto wyniosła 174 819 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 437 962 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 627 773 zł w 2023 roku.
• 1 866 005 zł w 2022 roku.
• 1 740 255 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -29 137 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -174 819 zł w 2023 roku.
• 74 318 zł w 2022 roku.
• 97 820 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Vuchi media wynosi -97 tys. zł.
EBITDA Vuchi media wynosi -95 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Vuchi media wynosi 1 784 715 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 569 433 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 296 827 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 784 715 zł w 2023 roku.
• 1 701 405 zł w 2022 roku.
• 1 655 842 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Vuchi media wynosi 0,18%. To oznacza, że firma ma szansę 0,18% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,026% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,18% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 420 973
zł.
Koszty operacyjne Vuchi media wyniosły 2 724 776
zł.
Wynagrodzenia stanowią 89%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
403 496 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 420 973 zł w 2023 roku
• 1 512 953 zł w 2022 roku
• 1 321 502 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
14.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
89% w 2023 roku
•
87% w 2022 roku
•
84% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Vuchi media wyniosła 336 936 zł.
a
ktywa trwałe to 12 797 zł.
a
ktywa obrotowe to 324 139 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 331 803 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 38 688 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 293 115 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 55 323 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 336 936 zł w 2023 roku.
• 427 257 zł w 2022 roku.
• 310 589 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -52%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -452%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -75.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Vuchi media wyniosły 293 115 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 336 936 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 87%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 48 852 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 293 115 zł w 2023 roku
• 213 750 zł w 2022 roku
• 171 399 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 87% w 2023 roku
• 50% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Vuchi media wykazała przychody na poziomie 2 627 773 zł.
Organizacja zarobiła -174 819 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -174 819 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 9953 zł w 2022 roku
• 1610 zł w 2021 roku