Badania skutecznej komunikacji w social media i Internecie
Analiza emocji i sentymentu w sieci
Wykrywanie i walka z dezinformacją
Codzienne raporty analityczne
Audity komunikacyjne i badania rynkowe
Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS) jest liderem w zakresie badań nad skuteczną komunikacją w kanałach social media oraz Internecie. Instytut prowadzi unikalne w skali europejskiej badania, które mają na celu efektywne dotarcie do odbiorców oraz analizę sentymentu społecznego. Misją IBIMS jest dostarczenie klientom kompleksowej wiedzy o otaczającym ich świecie, opierając się na innowacyjnych metodach analizy zachowań użytkowników oraz ocen emocji w sieci. Organizacja skupia się m.in. na wykrywaniu i przeciwdziałaniu dezinformacji, co czyni ją kluczowym podmiotem w polskiej przestrzeni komunikacyjnej. Oferta IBIMS obejmuje codzienne raporty analityczne, pogłębioną analitykę rynkową i tematyczną, audyty komunikacyjne oraz badania emocji, co pozwala klientom lepiej rozumieć ich rynek oraz dostosowywać przekazy do oczekiwań odbiorców. Dzięki zastosowaniu unikalnych metod zbierania danych ze wszystkich ogólnodostępnych źródeł, IBIMS umożliwia skuteczne przebić się przez szum informacyjny i nawiązać silną relację z grupą docelową.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Instytut badań internetu i mediów społecznościowych osiągnęła 3 501 014 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 500 941 zł. Pozostałe przychody to 72 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 090 459 zł.
Zysk netto wyniósł 410 482 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 875 253 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 501 014 zł w 2023 roku.
• 1 982 024 zł w 2022 roku.
• 434 384 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 102 621 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 410 482 zł w 2023 roku.
• 68 365 zł w 2022 roku.
• 84 928 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wynosi 457 tys. zł.
EBITDA Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wynosi 457 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wynosi 4 398 532 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
422 593 zł a 8 752 534 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 099 633 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 398 532 zł w 2023 roku.
• 1 709 542 zł w 2022 roku.
• 692 760 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 210 438
zł.
Koszty operacyjne Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wyniosły 3 044 043
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
52 609 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 210 438 zł w 2023 roku
• 71 059 zł w 2022 roku
• 12 800 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
•
4% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wyniosła 677 925 zł.
a
ktywa obrotowe to 677 925 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 677 925 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 563 458 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 114 467 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 169 481 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 677 925 zł w 2023 roku.
• 269 972 zł w 2022 roku.
• 130 057 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 61%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 73%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wyniosły 114 467 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 677 925 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 617 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 114 467 zł w 2023 roku
• 116 996 zł w 2022 roku
• 45 447 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
• 35% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wykazała przychody na poziomie 3 501 014 zł.
Organizacja zarobiła 452 963 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 42 481 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 410 482 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 620 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 42 481 zł w 2023 roku
• 8883 zł w 2022 roku
• 8361 zł w 2021 roku
Organizacja Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Olaf Szymański Fundacja Rodzinna
posiada 19 udziałów, które stanowią 47.5% firmy.
Jasiński Jakub
posiada 10 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Ciaś Dobromir
posiada 9 udziałów, które stanowią 22.5% firmy.
Największym udziałowcem od 03.10.2024 jest
Olaf Szymański Fundacja Rodzinna
kontrolujący 48% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 23.08.2024 do 03.10.2024
była Olaf Szymański Fundacja Rodzinna
kontrolująca 50% udziałów.
W okresie od 30.12.2022 do 23.08.2024 najwięcej udziałów posiadał Szymański Olaf . Jego udziały w tym czasie wynosiły 34%.
Podobne organizacje do
INSTYTUT BADAŃ INTERNETU I MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH