INSTYTUT BADAŃ INTERNETU I MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000833007
NIP
5732918059
REGON
385739356

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
678 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
3,5 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
410 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
4,4 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA "SOLIDARNOŚCI", 99/95
Kod pocztowy
00-144
Rejestracja
2020-03-05
Rozpoczęcie działalności
2020-03-05
Kapitał zakładowy
5600,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD REPREZENTUJE SPÓŁKĘ WOBEC OSÓB TRZECICH W SPOSÓB NASTĘPUJĄCY: KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis
  • Badania skutecznej komunikacji w social media i Internecie
  • Analiza emocji i sentymentu w sieci
  • Wykrywanie i walka z dezinformacją
  • Codzienne raporty analityczne
  • Audity komunikacyjne i badania rynkowe

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Instytut badań internetu i mediów społecznościowych osiągnęła 3 501 014 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 3 500 941 zł. Pozostałe przychody to 72 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 3 090 459 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 410 482 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 875 253 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 501 014 zł w 2023 roku.
• 1 982 024 zł w 2022 roku.
• 434 384 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 102 621 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 410 482 zł w 2023 roku.
• 68 365 zł w 2022 roku.
• 84 928 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wynosi 457 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wynosi 457 tys. zł.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wynosi 4 398 532 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 422 593 zł a 8 752 534 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 099 633 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 398 532 zł w 2023 roku.
• 1 709 542 zł w 2022 roku.
• 692 760 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 210 438 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wyniosły 3 044 043 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 7% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 52 609 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 210 438 zł w 2023 roku
• 71 059 zł w 2022 roku
• 12 800 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 7% w 2023 roku
• 4% w 2022 roku
• 4% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wyniosła 677 925 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 677 925 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 677 925 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 563 458 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 114 467 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 169 481 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 677 925 zł w 2023 roku.
• 269 972 zł w 2022 roku.
• 130 057 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 61%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 73%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wyniosły 114 467 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 677 925 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 617 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 114 467 zł w 2023 roku
• 116 996 zł w 2022 roku
• 45 447 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
• 35% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wykazała przychody na poziomie 3 501 014 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 452 963 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 42 481 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 410 482 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 620 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 42 481 zł w 2023 roku
• 8883 zł w 2022 roku
• 8361 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Instytut badań internetu i mediów społecznościowych wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Olaf Szymański Fundacja Rodzinna posiada 19 udziałów, które stanowią 47.5% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Jasiński Jakub posiada 10 udziałów, które stanowią 25% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ciaś Dobromir posiada 9 udziałów, które stanowią 22.5% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 03.10.2024 jest Olaf Szymański Fundacja Rodzinna kontrolujący 48% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 23.08.2024 do 03.10.2024 była Olaf Szymański Fundacja Rodzinna kontrolująca 50% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 30.12.2022 do 23.08.2024 najwięcej udziałów posiadał Szymański Olaf . Jego udziały w tym czasie wynosiły 34%.

Podobne organizacje do INSTYTUT BADAŃ INTERNETU I MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH