SEMHUB to agencja SEO, która skupia się na opracowywaniu i wdrażaniu skutecznychstrategii pozycjonowania stron internetowych. Zespół specjalistów oferuje kompleksowe usługi, które obejmują pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych, audyty SEO oraz konsultacje SEO. SEMHUB wyróżnia się na tle konkurencji dzięki transparentności swoich działań oraz dostosowanej analizy słów kluczowych, co stanowi fundament dalszych działań optymalizacyjnych i marketingowych. Agencja dąży do uzyskania szybkich i stabilnych wzrostów widoczności w wynikach wyszukiwania Google, co przekłada się bezpośrednio na zwiększenie ruchu oraz sprzedaży dla klientów. Celem SEMHUB jest nie tylko wprowadzenie klienta w świat SEO, ale także edukacja, aby klienci rozumieli podejmowane działania. W trakcie współpracy klienci otrzymują dostęp do szczegółowych raportów w czasie rzeczywistym, które dokumentują postępy w realizacji strategii. SEMHUB ma na swoim koncie wiele sukcesów, w tym znaczące wzrosty widoczności dla e-commerce oraz platform telemedycznych, co potwierdza skuteczność ich działań.
W skrócie
Oferowanie usług pozycjonowania stron i sklepów internetowych
Przeprowadzanie audytów SEO oraz konsultacji SEO
Wdrażanie dedykowanych strategii SEO opartych na analizie danych
Transparentność działań poprzez dostęp do raportów w czasie rzeczywistym
Doświadczenie w zwiększaniu widoczności dla klientów z różnych branż
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Semhub osiągnęła 820 277 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 815 730 zł. Pozostałe przychody to 4547 zł.
Całkowite koszty wyniosły 697 805 zł.
Zysk netto wyniósł 117 925 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 820 277 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 820 277 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 117 925 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 117 925 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Semhub wynosi 1 111 496 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
92 944 zł a 2 050 692 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 111 496 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 111 496 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Semhub wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Semhub wyniosła 185 497 zł.
a
ktywa obrotowe to 185 497 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 185 497 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 123 925 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 61 572 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 185 497 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 185 497 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 64%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 95%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 63.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 95.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Semhub wyniosły 61 572 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 185 497 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 61 572 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 61 572 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Semhub wykazała przychody na poziomie 820 277 zł.
Organizacja zarobiła 130 207 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 282 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 117 925 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 282 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 282 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku