GET MIND MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000533182
NIP
5272724909
REGON
360087700

Podsumowanie

aktywa
184 tys.
przychód
2,2 mln
zysk
-27 tys.
wartość firmy
1,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PAŃSKA, 96
Kod pocztowy
00-837
Rejestracja
2014-11-26
Rozpoczęcie działalności
2014-11-21
Kapitał zakładowy
20000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES I WICEPREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Get mind marketing osiągnęła 2 172 927 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 172 925 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 199 969 zł.
Strata netto wyniosła 27 044 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 92 421 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 172 927 zł w 2023 roku.
• 1 736 411 zł w 2022 roku.
• 2 020 171 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -6114 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -27 044 zł w 2023 roku.
• 25 947 zł w 2022 roku.
• 128 870 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Get mind marketing wynosi 1 562 100 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 5 432 317 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 60 188 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 562 100 zł w 2023 roku.
• 1 395 159 zł w 2022 roku.
• 1 976 564 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Get mind marketing wyniosła 183 892 zł.
a
ktywa obrotowe to 183 892 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 183 892 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 151 309 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 32 583 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -6601 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 183 892 zł w 2023 roku.
• 227 173 zł w 2022 roku.
• 206 995 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -18%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Get mind marketing wyniosły 32 583 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 183 892 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -13 269 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 32 583 zł w 2023 roku
• 48 820 zł w 2022 roku
• 54 590 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2023 roku
• 21% w 2022 roku
• 26% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Get mind marketing wykazała przychody na poziomie 2 172 927 zł.
Organizacja zarobiła -27 044 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -27 044 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 2566 zł w 2022 roku
• 12 745 zł w 2021 roku

Organizacja Get mind marketing wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wołowiec Ewa posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Zakrzewski Dominik posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.
Skura Matyjasiak Ewa posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 24.03.2021 jest Wołowiec Ewa kontrolujący 60% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.06.2015 do 24.03.2021 była Wołowiec Ewa kontrolująca 60% udziałów.
W okresie od 26.11.2014 do 11.06.2015 najwięcej udziałów posiadała Wołowiec Ewa . Jej udziały w tym czasie wynosiły 70%.