Widoczność reklam 24/7 w kluczowych lokalizacjach Warszawy
MASS MEDIA to firma specjalizująca się w reklamie zewnętrznej, z siedzibą w Warszawie. Koncentruje się na efektywnym prezentowaniu marek oraz produktów poprzez atrakcyjne nośniki reklamowe, które są umiejscowione w kluczowych lokalizacjach stolicy. Dzięki wyjątkowym powierzchniom reklamowym umieszczonym na dachach obiektów, Mass Media zapewnia widoczność reklam przez całą dobę, co znacząco zwiększa ich zasięg i efektywność. W ofercie znajdują się między innymi powierzchnie reklamowe na dachu domu studenckiego Riviera przy ul. Waryńskiego, Babilon przy ul. Kopińskiej oraz Żaczek przy ul. Wołoskiej. Właściwa lokalizacja oraz wieloletnie doświadczenie sprawiają, że firma wyróżnia się na rynku i przyciąga uwagę wielu klientów, którzy pragną skutecznie promować swoje usługi i produkty w Warszawie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mass media osiągnęła 2 641 957 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 592 885 zł. Pozostałe przychody to 49 072 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 985 131 zł.
Zysk netto wyniósł 607 755 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 204 971 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 641 957 zł w 2024 roku.
• 2 191 723 zł w 2023 roku.
• 2 183 452 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 5147 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 607 755 zł w 2024 roku.
• 552 502 zł w 2023 roku.
• 726 527 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mass media wynosi 4 250 954 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
58 631 zł a 8 508 563 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 163 420 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 250 954 zł w 2024 roku.
• 3 840 029 zł w 2023 roku.
• 4 562 784 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mass media wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Mass media wyniosły 1 920 531
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-8012 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mass media wyniosła 608 384 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 6133 zł.
a
ktywa obrotowe to 602 251 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 608 384 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 78 174 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 530 209 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 76 259 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 608 384 zł w 2024 roku.
• 279 911 zł w 2023 roku.
• 407 028 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 100%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 777%.
Marża operacyjna wyniosła 26%.
Marża netto wyniosła 23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -95.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -288.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mass media wyniosły 530 209 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 608 384 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 87%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 68 013 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 530 209 zł w 2024 roku
• 54 749 zł w 2023 roku
• 138 973 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 87% w 2024 roku
• 20% w 2023 roku
• 34% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mass media wykazała przychody na poziomie 2 641 957 zł.
Organizacja zarobiła 668 913 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 61 158 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 607 755 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8737 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 61 158 zł w 2024 roku
• 54 888 zł w 2023 roku
• 70 917 zł w 2022 roku