Widoczność reklam 24/7 w kluczowych lokalizacjach Warszawy
MASS MEDIA to firma specjalizująca się w reklamie zewnętrznej, z siedzibą w Warszawie. Koncentruje się na efektywnym prezentowaniu marek oraz produktów poprzez atrakcyjne nośniki reklamowe, które są umiejscowione w kluczowych lokalizacjach stolicy. Dzięki wyjątkowym powierzchniom reklamowym umieszczonym na dachach obiektów, Mass Media zapewnia widoczność reklam przez całą dobę, co znacząco zwiększa ich zasięg i efektywność. W ofercie znajdują się między innymi powierzchnie reklamowe na dachu domu studenckiego Riviera przy ul. Waryńskiego, Babilon przy ul. Kopińskiej oraz Żaczek przy ul. Wołoskiej. Właściwa lokalizacja oraz wieloletnie doświadczenie sprawiają, że firma wyróżnia się na rynku i przyciąga uwagę wielu klientów, którzy pragną skutecznie promować swoje usługi i produkty w Warszawie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mass media osiągnęła 2 191 723 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 179 528 zł. Pozostałe przychody to 12 195 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 627 025 zł.
Zysk netto wyniósł 552 502 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 164 094 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 191 723 zł w 2023 roku.
• 2 183 452 zł w 2022 roku.
• 1 998 032 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3204 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 552 502 zł w 2023 roku.
• 726 527 zł w 2022 roku.
• 941 317 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mass media wynosi 3 840 029 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
168 871 zł a 7 735 033 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 122 169 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 840 029 zł w 2023 roku.
• 4 562 784 zł w 2022 roku.
• 5 271 596 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mass media wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Mass media wyniosły 1 581 066
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-9348 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 59 728 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
6% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mass media wyniosła 279 911 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 20 851 zł.
a
ktywa obrotowe to 259 060 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 279 911 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 225 162 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 54 749 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 34 223 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 279 911 zł w 2023 roku.
• 407 028 zł w 2022 roku.
• 294 571 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 197%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 245%.
Marża operacyjna wyniosła 27%.
Marża netto wyniosła 25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -94.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -424.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mass media wyniosły 54 749 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 279 911 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 106 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 54 749 zł w 2023 roku
• 138 973 zł w 2022 roku
• 62 164 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2023 roku
• 34% w 2022 roku
• 21% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mass media wykazała przychody na poziomie 2 191 723 zł.
Organizacja zarobiła 607 390 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 54 888 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 552 502 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 9148 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 54 888 zł w 2023 roku
• 70 917 zł w 2022 roku
• 59 428 zł w 2021 roku