HASHTAG MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000887655
NIP
7773370978
REGON
388349265

Podsumowanie

aktywa
584 tys.
przychód
1,9 mln
zysk
162 tys.
wartość firmy
2,3 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
PLEWISKA
Adres
KMINKOWA, 15B
Kod pocztowy
62-064
Rejestracja
2021-03-08
Rozpoczęcie działalności
2021-03-08
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@hashtagmedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Hashtag media osiągnęła 1 940 552 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 885 700 zł. Pozostałe przychody to 54 853 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 723 281 zł.
Zysk netto wyniósł 162 418 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 646 851 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 940 552 zł w 2023 roku.
• 1 681 772 zł w 2022 roku.
• 884 663 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 54 139 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 162 418 zł w 2023 roku.
• 249 531 zł w 2022 roku.
• 49 348 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hashtag media wynosi 2 296 846 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 353 473 zł a 4 851 380 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 765 615 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 296 846 zł w 2023 roku.
• 2 350 966 zł w 2022 roku.
• 831 676 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Hashtag media wyniosła 584 207 zł.
a
ktywa obrotowe to 584 207 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 584 207 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 471 297 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 112 910 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 194 736 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 584 207 zł w 2023 roku.
• 357 287 zł w 2022 roku.
• 91 032 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Hashtag media wyniosły 112 910 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 584 207 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 37 637 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 112 910 zł w 2023 roku
• 48 408 zł w 2022 roku
• 31 685 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2023 roku
• 14% w 2022 roku
• 35% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Hashtag media wykazała przychody na poziomie 1 940 552 zł.
Organizacja zarobiła 180 157 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 17 739 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 162 418 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5913 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 17 739 zł w 2023 roku
• 26 318 zł w 2022 roku
• 5247 zł w 2021 roku

Organizacja Hashtag media wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Rogoziński Marcin posiada 70 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Rogozińska Agnieszka posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.
Największym udziałowcem od 23.08.2023 jest Rogoziński Marcin kontrolujący 70% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 08.03.2021 do 23.08.2023 był Rogoziński Marcin kontrolując 70% udziałów.