Organizacja Hashtag media osiągnęła 1 940 552 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 885 700 zł. Pozostałe przychody to 54 853 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 723 281 zł.
Zysk netto wyniósł 162 418 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 646 851 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 940 552 zł w 2023 roku.
• 1 681 772 zł w 2022 roku.
• 884 663 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 54 139 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 162 418 zł w 2023 roku.
• 249 531 zł w 2022 roku.
• 49 348 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hashtag media wynosi 2 296 846 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
353 473 zł a 4 851 380 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 765 615 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 296 846 zł w 2023 roku.
• 2 350 966 zł w 2022 roku.
• 831 676 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Hashtag media wyniosła 584 207 zł.
a
ktywa obrotowe to 584 207 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 584 207 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 471 297 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 112 910 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 194 736 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 584 207 zł w 2023 roku.
• 357 287 zł w 2022 roku.
• 91 032 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Hashtag media wyniosły 112 910 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 584 207 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 37 637 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 112 910 zł w 2023 roku
• 48 408 zł w 2022 roku
• 31 685 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2023 roku
• 14% w 2022 roku
• 35% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Hashtag media wykazała przychody na poziomie 1 940 552 zł.
Organizacja zarobiła 180 157 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 17 739 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 162 418 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5913 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 17 739 zł w 2023 roku
• 26 318 zł w 2022 roku
• 5247 zł w 2021 roku