SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DÓWCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Usługi w zakresie mediów społecznościowych i influencer marketingu
Tworzenie wartościowych treści i optymalizacja kampanii reklamowych
Organizacja eventów i public relations
Brandfeed to kreatywny butik specjalizujący się w strategiach komunikacyjnych, działający w obszarze Trójmiasta oraz Warszawy. Swoje usługi opiera na przemyślanej strategii, która pozwala markom osiągnąć wyższe wyniki i zwiększyć ich widoczność na rynku. Zespół Brandfeed wyróżnia się świeżym podejściem oraz entuzjazmem, co przekłada się na efektywne i angażujące projekty. W ofercie znajdują się usługi z zakresu mediów społecznościowych, marketingu influencerów, tworzenia treści oraz optymalizacji kampanii reklamowych. Brandfeed angażuje się w organizację wydarzeń oraz działań związanych z public relations, co tworzy interakcję z klientami i pozytywny wizerunek marki. Misja tego butiku polega na maksymalizacji efektywności działań marketingowych i osiąganiu konkretnych celów biznesowych klientów, poprzez umiejętną kombinację innowacyjnej strategii, kreatywności i technologii.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandfeed osiągnęła 1 507 759 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 507 759 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 261 039 zł.
Zysk netto wyniósł 246 719 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 193 017 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 507 759 zł w 2023 roku.
• 1 351 021 zł w 2022 roku.
• 871 561 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 41 120 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 246 719 zł w 2023 roku.
• 223 941 zł w 2022 roku.
• 60 844 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brandfeed wynosi 273 tys. zł.
EBITDA Brandfeed wynosi 286 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
39 671 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 273 076 zł w
2023 roku.
• 246 311 zł w
2022 roku.
• 69 148 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
41 202 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 285 678 zł w
2023 roku.
• 246 311 zł w
2022 roku.
• 69 148 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandfeed wynosi 2 386 572 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
394 522 zł a 3 769 396 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 344 229 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 386 572 zł w 2023 roku.
• 2 022 448 zł w 2022 roku.
• 882 468 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandfeed wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 475 421
zł.
Koszty operacyjne Brandfeed wyniosły 1 234 682
zł.
Wynagrodzenia stanowią 39%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
57 644 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 475 421 zł w 2023 roku
• 487 872 zł w 2022 roku
• 477 206 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
39% w 2023 roku
•
44% w 2022 roku
•
59% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandfeed wyniosła 555 215 zł.
a
ktywa obrotowe to 555 215 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 555 215 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 526 029 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 29 185 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 72 960 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 555 215 zł w 2023 roku.
• 1 034 267 zł w 2022 roku.
• 266 507 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 44%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandfeed wyniosły 29 185 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 555 215 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4864 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 29 185 zł w 2023 roku
• 732 927 zł w 2022 roku
• 189 107 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2023 roku
• 71% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandfeed wykazała przychody na poziomie 1 507 759 zł.
Organizacja zarobiła 273 076 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 26 357 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 246 719 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4393 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 26 357 zł w 2023 roku
• 22 162 zł w 2022 roku
• 8258 zł w 2021 roku