SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DÓWCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Brandfeed to kreatywny butik specjalizujący się w strategiach komunikacyjnych,działający w obszarze Trójmiasta oraz Warszawy. Swoje usługi opiera na przemyślanej strategii, która pozwala markom osiągnąć wyższe wyniki i zwiększyć ich widoczność na rynku. Zespół Brandfeed wyróżnia się świeżym podejściem oraz entuzjazmem, co przekłada się na efektywne i angażujące projekty. W ofercie znajdują się usługi z zakresu mediów społecznościowych, marketingu influencerów, tworzenia treści oraz optymalizacji kampanii reklamowych. Brandfeed angażuje się w organizację wydarzeń oraz działań związanych z public relations, co tworzy interakcję z klientami i pozytywny wizerunek marki. Misja tego butiku polega na maksymalizacji efektywności działań marketingowych i osiąganiu konkretnych celów biznesowych klientów, poprzez umiejętną kombinację innowacyjnej strategii, kreatywności i technologii.
W skrócie
Specjalizacja w strategiach komunikacyjnych
Usługi w zakresie mediów społecznościowych i influencer marketingu
Tworzenie wartościowych treści i optymalizacja kampanii reklamowych
Organizacja eventów i public relations
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandfeed osiągnęła 1 351 021 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 351 021 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 127 080 zł.
Zysk netto wyniósł 223 941 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 200 272 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 351 021 zł w 2022 roku.
• 871 561 zł w 2021 roku.
• 597 254 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 44 788 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 223 941 zł w 2022 roku.
• 60 844 zł w 2021 roku.
• 39 068 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandfeed wynosi 2 022 448 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
226 005 zł a 3 377 552 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 340 250 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 022 448 zł w 2022 roku.
• 882 468 zł w 2021 roku.
• 566 858 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandfeed wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandfeed wyniosła 1 032 528 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 032 528 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 034 267 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 301 340 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 732 927 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 183 363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 034 267 zł w 2022 roku.
• 266 507 zł w 2021 roku.
• 121 386 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 74%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandfeed wyniosły 732 927 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 034 267 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 71%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 146 585 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 732 927 zł w 2022 roku
• 189 107 zł w 2021 roku
• 104 831 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 71% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
• 86% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandfeed wykazała przychody na poziomie 1 351 021 zł.
Organizacja zarobiła 246 103 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 22 162 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 223 941 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4432 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 22 162 zł w 2022 roku
• 8258 zł w 2021 roku
• 2467 zł w 2020 roku