CARTMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000826689
NIP
5961761234
REGON
385432126

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
496 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
1,2 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
179 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1,9 mln
Info
Województwo
LUBUSKIE
Miejscowość
MIĘDZYRZECZ
Adres
UL. STASZICA, 9
Kod pocztowy
66-300
Rejestracja
2020-01-31
Rozpoczęcie działalności
2020-01-31
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
info@cupcup.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis
CARTMEDIA Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą z siedzibą wMiędzyrzeczu, działającą na rynku reklamy i marketingu od 2010 roku. Organizacja specjalizuje się w tworzeniu profesjonalnych stron internetowych oraz sklepów internetowych, które mają na celu wspieranie klientów w pozyskiwaniu nowych nabywców. CARTMEDIA oferuje kompleksowe usługi reklamowe, obejmujące projektowanie logo i elementów identyfikacji wizualnej, realizację kampanii reklamowych oraz produkcję materiałów promocyjnych, takich jak gadżety reklamowe. Zespół firmy posiada doświadczenie w współpracy z dużymi międzynarodowymi markami oraz lokalnymi przedsiębiorstwami, co pozwoliło jej zdobyć liczne realizacje, w tym projekty dla różnorodnych klientów, takich jak kancelarie notarialne, agencje reklamowe czy szkoły. Misją CARTMEDIA jest zapewnienie szerokiego spectrum usług reklamowych, które skutecznie poprawią widoczność i wizerunek klienta na rynku. Firma wyróżnia się indywidualnym podejściem do każdego projektu oraz dbałością o detale, co przekłada się na wysoką jakość świadczonych usług.
W skrócie
  • Tworzenie stron internetowych dla firm
  • Projektowanie i produkcja gadżetów reklamowych
  • Realizacja kompleksowych kampanii reklamowych
  • Rozwój sklepów internetowych z różnorodnym asortymentem
  • Obsługa lokalnych i międzynarodowych klientów

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Cartmedia osiągnęła 1 217 278 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 216 292 zł. Pozostałe przychody to 985 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 1 037 261 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 179 032 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 405 759 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 217 278 zł w 2022 roku.
• 858 084 zł w 2021 roku.
• 470 421 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 59 677 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 179 032 zł w 2022 roku.
• 144 108 zł w 2021 roku.
• 98 630 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Cartmedia wynosi 1 847 722 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 320 077 zł a 3 043 194 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 615 907 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 847 722 zł w 2022 roku.
• 1 334 292 zł w 2021 roku.
• 785 858 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cartmedia wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Cartmedia wyniosła 496 054 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 48 683 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 447 370 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 496 054 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 426 770 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 69 284 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 165 351 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 496 054 zł w 2022 roku.
• 291 065 zł w 2021 roku.
• 137 748 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 36%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 42%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 16%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Cartmedia wyniosły 69 284 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 496 054 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 23 095 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 69 284 zł w 2022 roku
• 43 327 zł w 2021 roku
• 34 118 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku
• 25% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Cartmedia wykazała przychody na poziomie 1 217 278 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 197 863 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 18 831 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 179 032 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6277 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 831 zł w 2022 roku
• 15 601 zł w 2021 roku
• 10 462 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Cartmedia wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Skawicka Sylwia posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szemborski Tomasz posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.

Podobne organizacje do CARTMEDIA

Organizacja Numer KRS
1
0000509461
2
0000833481
3
0000791870
4
0000651294
5
0000468475
6
0000431493
7
0000776446
8
0000478739
9
0000098222
10
0000250881
11
0000881550
12
0000284404
13
0000794207
14
0000320792
15
0000371060
16
0000127767
17
0000507503
18
0000898404
19
0000572780
20
0000607900
21
0000888737
22
0000709145
23
0000371671
24
0000773301
25
0000823695
26
0000866647
27
0000811910
28
0000509037
29
0000518072
30
0000329735