SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
CARTMEDIA Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą z siedzibą wMiędzyrzeczu, działającą na rynku reklamy i marketingu od 2010 roku. Organizacja specjalizuje się w tworzeniu profesjonalnych stron internetowych oraz sklepów internetowych, które mają na celu wspieranie klientów w pozyskiwaniu nowych nabywców. CARTMEDIA oferuje kompleksowe usługi reklamowe, obejmujące projektowanie logo i elementów identyfikacji wizualnej, realizację kampanii reklamowych oraz produkcję materiałów promocyjnych, takich jak gadżety reklamowe. Zespół firmy posiada doświadczenie w współpracy z dużymi międzynarodowymi markami oraz lokalnymi przedsiębiorstwami, co pozwoliło jej zdobyć liczne realizacje, w tym projekty dla różnorodnych klientów, takich jak kancelarie notarialne, agencje reklamowe czy szkoły. Misją CARTMEDIA jest zapewnienie szerokiego spectrum usług reklamowych, które skutecznie poprawią widoczność i wizerunek klienta na rynku. Firma wyróżnia się indywidualnym podejściem do każdego projektu oraz dbałością o detale, co przekłada się na wysoką jakość świadczonych usług.
W skrócie
Tworzenie stron internetowych dla firm
Projektowanie i produkcja gadżetów reklamowych
Realizacja kompleksowych kampanii reklamowych
Rozwój sklepów internetowych z różnorodnym asortymentem
Obsługa lokalnych i międzynarodowych klientów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Cartmedia osiągnęła 1 217 278 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 216 292 zł. Pozostałe przychody to 985 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 037 261 zł.
Zysk netto wyniósł 179 032 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 405 759 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 217 278 zł w 2022 roku.
• 858 084 zł w 2021 roku.
• 470 421 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 59 677 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 179 032 zł w 2022 roku.
• 144 108 zł w 2021 roku.
• 98 630 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cartmedia wynosi 1 847 722 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
320 077 zł a 3 043 194 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 615 907 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 847 722 zł w 2022 roku.
• 1 334 292 zł w 2021 roku.
• 785 858 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cartmedia wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Cartmedia wyniosła 496 054 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 48 683 zł.
a
ktywa obrotowe to 447 370 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 496 054 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 426 770 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 69 284 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 165 351 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 496 054 zł w 2022 roku.
• 291 065 zł w 2021 roku.
• 137 748 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 42%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Cartmedia wyniosły 69 284 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 496 054 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 23 095 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 69 284 zł w 2022 roku
• 43 327 zł w 2021 roku
• 34 118 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku
• 25% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Cartmedia wykazała przychody na poziomie 1 217 278 zł.
Organizacja zarobiła 197 863 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 831 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 179 032 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6277 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 831 zł w 2022 roku
• 15 601 zł w 2021 roku
• 10 462 zł w 2020 roku