SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU I POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO
Działalność wydawnicza z różnorodnymi realizacjami
Produkcja filmowa i usługi fotograficzne
Wzorniki produktów wspierające promocję marek
MULTIMEDIA PARTNER to wiodąca agencja reklamowa w powiecie Oświęcimskim, z prawie 30-letnim doświadczeniem w branży. Firma została założona w 1993 roku i od tego czasu świadczy szeroki zakres usług reklamowych, w tym działalność wydawniczą oraz usługi drukarskie. MULTIMEDIA PARTNER wyróżnia się kompleksowym podejściem do potrzeb klientów, oferując nie tylko tradycyjne usługi reklamowe, ale również nowoczesne rozwiązania z zakresu druku cyfrowego. W portfolio firmy znajdują się różnorodne realizacje, które przyciągają uwagę i skutecznie promują marki. MULTIMEDIA PARTNER współpracuje z wieloma klientami, co potwierdza zaufanie, jakim obdarzają ją lokalne oraz regionalne firmy. Dodatkowo, firma angażuje się w produkcję filmową oraz usług fotograficznych, co pozwala jej dostarczać zróżnicowane materiały promocyjne. Wartością dodaną są także wzorniki produktów, które stanowią inspirację dla klientów poszukujących oryginalnych rozwiązań reklamowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Multimedia partner osiągnęła 1 452 186 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 451 130 zł. Pozostałe przychody to 1056 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 493 013 zł.
Strata netto wyniosła 41 882 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 123 778 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 452 186 zł w 2023 roku.
• 1 146 873 zł w 2022 roku.
• 1 146 873 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -397 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -41 882 zł w 2023 roku.
• 217 081 zł w 2022 roku.
• 217 081 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Multimedia partner wynosi -40 tys. zł.
EBITDA Multimedia partner wynosi -35 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
1015 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -39 516 zł w
2023 roku.
• 222 218 zł w
2022 roku.
• 222 218 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
1147 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -34 804 zł w
2023 roku.
• 226 371 zł w
2022 roku.
• 226 371 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Multimedia partner wynosi 1 085 711 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 630 466 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 102 117 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 085 711 zł w 2023 roku.
• 1 690 675 zł w 2022 roku.
• 1 690 675 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Multimedia partner wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
• 0,13% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 612 494
zł.
Koszty operacyjne Multimedia partner wyniosły 1 490 647
zł.
Wynagrodzenia stanowią 41%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
50 362 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 612 494 zł w 2023 roku
• 416 666 zł w 2022 roku
• 416 666 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
41% w 2023 roku
•
45% w 2022 roku
•
45% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Multimedia partner wyniosła 424 254 zł.
a
ktywa trwałe to 164 078 zł.
a
ktywa obrotowe to 260 176 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 424 254 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 156 783 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 267 471 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 871 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 424 254 zł w 2023 roku.
• 500 734 zł w 2022 roku.
• 500 734 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -27%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Multimedia partner wyniosły 267 471 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 424 254 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -16 021 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 267 471 zł w 2023 roku
• 423 711 zł w 2022 roku
• 423 711 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2023 roku
• 85% w 2022 roku
• 85% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Multimedia partner wykazała przychody na poziomie 1 452 186 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Multimedia partner wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Kornecka Halina
posiada 114 udziałów, które stanowią 51.4% firmy.
Janik Robert
posiada 74 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Gałgan Ryszard
posiada 34 udziałów, które stanowią 15.3% firmy.
Największym udziałowcem od 20.05.2019 jest
Kornecka Halina
kontrolujący 51% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 02.11.2006 do 20.05.2019:
• Kornecka Halina (33% udziałów)
• Janik Robert (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.07.2003 do 02.11.2006:
• Kornecka Halina (33% udziałów)
• Gałgan Ryszard (33% udziałów)
• Janik Robert (33% udziałów)