PROREKLAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000901161
NIP
5342640337
REGON
389014101

Podsumowanie

aktywa
263 tys.
przychód
1,5 mln
zysk
43 tys.
wartość firmy
1,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
BRWINÓW
Adres
UL. PRUSZKOWSKA, 31
Kod pocztowy
05-840
Rejestracja
2021-05-21
Rozpoczęcie działalności
2021-05-21
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Proreklama osiągnęła 1 480 088 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 480 088 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 437 162 zł.
Zysk netto wyniósł 42 926 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 493 363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 480 088 zł w 2023 roku.
• 1 261 584 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 14 309 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 42 926 zł w 2023 roku.
• -6209 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Proreklama wynosi 1 189 717 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 31 288 zł a 3 700 219 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 396 572 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 189 717 zł w 2023 roku.
• 841 056 zł w 2022 roku.
• 3750 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Proreklama wyniosła 262 999 zł.
a
ktywa trwałe to 3847 zł.
a
ktywa obrotowe to 259 152 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 262 999 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 41 717 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 221 282 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 87 666 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 262 999 zł w 2023 roku.
• 498 367 zł w 2022 roku.
• 5000 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 103%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Proreklama wyniosły 221 282 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 262 999 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 84%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 73 761 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 221 282 zł w 2023 roku
• 499 575 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 84% w 2023 roku
• 100% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Proreklama wykazała przychody na poziomie 1 480 088 zł.
Organizacja zarobiła 47 369 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4443 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 42 926 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1481 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4443 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Proreklama wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 65% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 57% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bartczak Sławomir posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.